TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
2-6-2007
|
19-9-2006 16:56:51
Hey Els,
Ik heb geen ervaring met het Strijboshof, maar ik wou gewoon even laten weten dat wij ons feest ook in Kalmthout houden, een weekje na jullie, op 2juni 2007. Ik vond het wel tof om te zien dat er nog iemand in dezelfde periode daar trouwt.
Groetjes, Wendy
|
|
Mieke
11-8-2007
|
19-9-2006 17:14:37
Hey Els,
ik trouw volgend jaar ook in het Strijboshof (11 augustus) ! Wij gaan in de namiddag daar de receptie doen (in de kleine zaal of tuin) en 's avonds het avondfeest in de grote zaal. Zelf heb ik nog geen ervaring met het Strijboshof, maar aangezien wij er volgend jaar gaan trouwen, heb ik al wel eens rondgehoord bij vrienden, familie,... En ik heb nog niets dan goede commentaar gehoord. Het eten zou er heel lekker zijn en de bediening supervlot (dat vond ik toch ook wel heel belangrijk aangezien wij toch een 160 gasten verwachten). Bovendien zou het ook niet snikheet worden in de zaal, ook al is het buiten superwarm. Daar had ik eerlijk gezegd wat schrik voor, omdat er geen airco is... Over DJ Hans kan ik niets dan positief zeggen, want dat is toevallig mijn neef... :-) Hij gaat natuurlijk dus ook draaien op ons trouwfeest ! Maar ook als ik objectief ben, moet ik zeggen dat hij echt héél goed is. Hij heeft al een aantal keer op trouwfeesten in mijn familie gedraaid en ik vind hem echt supergoed. Hij draait allerlei soorten muziek en weet elke keer iedereen op de dansvloer te krijgen. Normaal gezien doet hij een aantal weken voor het trouwfeest ook een gesprekje met het koppel om te horen welke muziek jullie graag horen, wat voor stijl jullie op je feest willen enz. Je moet je volgens mij dus geen zorgen maken !
Mieke
|
|
Els
26-5-2007
|
20-9-2006 9:21:10
Hihi Mieke,