TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
veronique
30-6-2012
|
6-9-2012 9:01:44
oei Vicky, niet zo plezant; ik zou niet in uw schoenen willen staan!! maar kop op, het zal toch een mooie dag worden voor jullie. Het zal heel lastig zijn voor u op die mooie dag met dit alles in uw achterhoofd, maar jij bent het die moet gelukkig zijn met uw ventje, niet zij!! Mensen kunnen soms zo achterbaks doen en ook soms zo jaloers. Het is wel raar dat ze dit nu maar bedenkt, want je bent toch waarschijnlijk al langer verloofd dan een paar weken? Wat die familie betreft: 1 van mijn broers is niet afgekomen naar ons trouwfeest, nog geen kaartje, smsje of mail. akkoord, hij woont in de VS, maar wij zijn ook naar daar geweest met gans de familie voor zijn huwelijk. en dan is de andere broer enkel maar geweest naar het burgerlijk huwelijk, en is dan naar het avondfeest gekomen. Dus om maar eens te zeggen, Familie, die kies je niet! jij zal wel weten wat je aan uw toekomstige man hebt hé Vicky, anders zou je er niet mee willen trouwen, zoals je zegt is dit weloverwogen aangezien dat dit voor beiden een tweede huwelijk is. Jouw schoonfamilie zou moeten content zijn dat hun zoon terug gelukkig is en terug de stap wil zetten. vele groetjes veronique
|
|
Sandra
7-9-2012
|
6-9-2012 9:10:53
Hey Vicky,
Ale seg...was dat allemaal... En niet in jullie geloven??? Bij mij moest ze al gewoon niet meer komen dan :-)! Ik heb ook wat strubbelingen gehad met mijn getuige, maar we zijn er wel doorgekomen (al vergeet ik dat niet) en veel kan ik er nu ook niet op rekenen tijdens de laatste stressdagen...ze vertrekt zelf zaterdag op reis en doet er blijkbaar een week over om in te pakken...ze zegt dan wel 'als je hulp nodig hebt, bel maar', ook al weet ze zelf dat ze geen tijd heeft ;-). Maar kom...zij gelooft wel in onze liefde en zal er morgen ook staan, fier om mijn getuige te zijn...en zo moet dat zijn! Dus maak uw maid of honour zeker maar getuige!!
Probeer de belangrijke zaken nu naar voor te schuiven en al de strubbelingen van de familie achterwege te laten ;-)! Het is jullie dag...en de rest gewoon half negeren (ik doe dat ook bij bepaalde mensen van onze suite).
Dus...kin omhoog, glimlachen en denken 'ik ben de star of the day binnenkort'!!!
You can do this!!
groetjes
Sandra
|
|
Sarah
6-10-2012
|
6-9-2012 9:11:35
amai meid!! Dat is niet niks om te moeten slikken zo enkele dagen voor je trouw!
Ik vind het ontzettend erg voor je dat er geen suite is. Is toch altijd fijn als de bruid vooraf gegaan wordt door een hoop mensen, alvorens zij schitterend binnenkomt. Ondanks dit, zal jij stralen op jouw dag!! Zeker weten... Je trouwt toch immers met DE man van je leven.
Van je 'vriendin' vind ik het trouwens ontzettend onbeleefd om jou dit aan te doen op de vooravond van je huwelijk. Als ze twijfels over jullie relatie heeft, had ze die moeten uitspreken toen je haar vroeg om getuige te zijn. Want door enkele moeilijkere momenten tussen jou en je hubby, door de stress van alle bijkomende problemen, is het nog niet zo dat jullie relatie gedoemd is!
Ik hoop van harte dat je beste vriendin de taak van getuige wil overnemen en wat de ex van je vriend betreft: Ticket naar de maan boeken! Jaloezie!
Héél véél succes nog met je voorbereidingen! En wanneer het jullie allemaal teveel word: een lekker warm badje met twee, kaarsjes, glaasje wijn en lekker hapje doen wonderen!
|
|
Vicky
15-9-2012
|
6-9-2012 9:44:59
de familie, het is niet leuk, maar het is al niet het 1ste akkefietje in de 6.5 jaar dat we samen zijn, dus daar til ik nu niet zo zwaar aan. het is jammer, en heeft voor het nodige ongenoegen gezorgd bij ons, maar we weten allang waar we staan en doen verder met de mensen die het oprecht goed menen met ons. bedankt voor jullie lieve woorden... en een bad hebben wij niet, enkel een douche het zou wel deugd doen! maar niet getreurd, op huwelijksreis hebben wij speciaal een suite geboekt omdat daar met 100% zekerheid een bad in staat! ook al is het buiten 40°C wij zullen en gaan een warm bad pakken. ik probeer t nu op te lossen en in de mate van t mogelijke achter ons te laten, alhoewel de "betrokken partijen" toch wel met gemengde gevoelens er gaan staan op onze dag. ik weet ook al dat mijn huidige maid of honor daar absoluut niet gaat mee kunnen lachen met de uitspraken, en ja, zij heeft haar hart op haar tong, ik hoop dat ze haar ongezouten mening voor zich gaat kunnen houden tot het feest gedaan is ... mijn slaap heb ik kunnen vatten door een powerpoint in mijn hoofd. We moeten nog onze slideshow met foto's samensteken deze week en heb deze al eens gemaakt ingedachten. alle foto's van onze leuke en mooie momenten de revue laten passeren. en ja, wij zijn reeds lang verloofd, al sinds 8 mei 2011, ik heb mijn getuige diezelfde dag nog gevraagd... (het was allemaal allang gepland, zie je, ik wachtte enkel nog op de officiële knieval met ring aan mijn vinger tot gevolg ) en ze was altijd enthousiast. God weet waar het nu allemaal vandaan komt. ik heb mijn eigen ventileer sms'en eens herlezen. en ja, dan ben ik snedig, maar op geen moment de indruk gewekt of ik moet mij als onderdanig slaafje opstellen terwijl mijn ventje maar doet, zonder ooit met mij of mijn gevoelens rekening te houden... ik had aan haar gevraagd om er aub over te praten ipv te sms'en omdat ik vermoed dat misschien één en ander verkeerd overkwam, maar twas geen moyen. ze wist voldoende en haar mening is gevormd... so be it, dan maar zoals ik zei over familie: we doen verder met degene die het wel oprecht goed met ons menen...
|
|
Jill
9-3-2012
|
6-9-2012 10:36:16
Hallo Vicky,
Ik zou kunnen zeggen: "Trek het je niet aan, en geniet van je dag". Maar daar ben je niet veel mee he eigenlijk...
Ik kan wel 1 ding met zekerheid zeggen: Als ik naar jouw profielfoto kijk, dan zie ik twee dolgelukkige mensen. Denk dan ook alleen maar aan jouw ventje en jezelf op jouw dag.
Geniet ervan!
|
|
Eline
20-7-2013
|
6-9-2012 10:50:00
Inderdaad Vicky! Zoals hierboven al zo vaak staat, probeer er op JOUW / JULLIE dag zo veel mogelijk van te genieten. Alles draait dan om JULLIE en niet om hen! Gun het hen niet om die speciale dag te verknallen, ze zijn het niet waard. Toon hen dat jullie het menen met elkaar en dat jullie elkaar oprecht graag zien. En als ze denken dat jullie niet zullen overleven als koppel, wel toon hen dan dat ze verkeerd zijn. Ik ben er zeker van dat jullie toch, ondanks alles, een prachtige dag zullen hebben als je op jullie huwelijk enkel en alleen denkt aan alle goede dingen en goede mensen rondom jullie die het wél met jullie menen. Want zo zullen er ook wel verschillende zijn, denk ik Veel succes en groetjes, Eline
|
|
Mieke
27-4-2013
|
6-9-2012 12:47:36
hey Vicky, Veel kan ik er niet meer aan toevoegen. Ik ga volledig akkoord met de reacties van hierboven. Je hebt groot gelijk dat je je 'made of honor' gevraagd hebt om getuige te zijn. Iemand die niet in jullie gelooft als koppel zou ook niet gepast zijn om je getuige te zijn. Ik ben er ook van overtuigd dat jullie een super dag zullen hebben en het is vooral de liefde tussen jullie beide die telt! Groetjes en knuffel
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|