Nu Online
Momenteel zijn er 383 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 1dag op de teller

6-9-2012 9:51:13
Hallo bruidjes, nog 1 dag op mijn teller, en dan is het zover, ik ben eigenlijk helemaal nog niet nerveus, en de andere bruidjes zenuwen?? ik zal de dag zelf wel anders piepen!

Petra
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 420

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik6-9-2012 10:47:34

Dag Petra,

Ik ben al nerveus in jouw plaats als ik aan het moment denk wanneer ik nog 1 dag op de teller zie staan ipv nu 295 dagen :D haha

Zo spannend! Geniet ervan!

Groetjes,
Lies

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik6-9-2012 10:53:23

Geniet nog van jullie 'laatste' dagen als niet-getrouwden
En geniet daarna vooral op JULLIE DAG!!!
Relax, take it easy...
Alles zal wel goed voorbereid zijn, en loopt er al iets kleins fout.
Lach er dan mee, want niks is perfect in het leven en dat worden dan later leuke anekdotes om te vertellen aan de kinderen

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik6-9-2012 12:39:38

Bij mij zijn de 2 cijfertjes nu weg en ik word toch lichtjes nerveus hoor :D

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-9-2012 13:18:19

enjoy!!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik6-9-2012 14:12:06

hier toch ook een beetjes hoor moet nog van al die kleine dingetjes doen en de dag heeft maar zoveel uur +ik wil er een beetje uitgerust uitzien dus wil dan ook vroeg in mijn bed hmmm
muziek afgeven in de kerk en mijn kerk versiering daar zetten vanavond de auto's aant hotel zetten en ook onze kledij voor s anderdaags vanochtend nog om mijn ring geweest (zat niet in de planning maar hij was te groot dus ja moest het nog vanochtend) ) de laatste dingen meegeven aan papa en de florist enz. naar iedereen nog eens een bevestigend mailtje zenden pff wordt al moe als ik die lijst zie :)

Manuela
4-8-2012
 Meld misbruik6-9-2012 14:25:20

Ik was nerveus tot 2 dagen voor de trouw... De 3e augustus was ik gewoon zen :D
En de dag zelf was ik, tot mijn grote verbazing, zo ontspannen als maar kon! Nochtans ik ben echt Miss Nerveus :p Maar doordat ik totaal geen zenuwen had, heb ik wel van iedere seconde kunnen genieten! Hopelijk blijf je zo ontspannen, maak er een pracht dag van!

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik6-9-2012 15:46:07

Maak er een mooie dag van!! Geniet ervan!

Ik moet ook nog zo wat van die kleine dingen doen, maar alles komt goed!!
Groetjes.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik6-9-2012 16:24:14

Morgen is het zover! De zenuwen beginnen wel te komen, maar ik zie er zo naar uit :D het weer wordt alleszins heel erg mooi dit weekend, daar hebben we geluk mee. Alvast een dikke proficiat aan alle bruidjes dit weekend.

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik6-9-2012 17:35:58

Geniet van jullie dagje!! Het weer ziet er alvast schitterend uit!!

Groetjes

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik6-9-2012 20:34:29

dag petra
ik was de week voor de trouw ook niet nerveus(anders ben ik altijd een steskieken) en de dag zelf maar 40 minuten want onze bus was 40 minuten te laat
gewoon relax en geniet er van
groetjes cindy

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik6-9-2012 21:31:27

@cindy: oei, dan zou'k ook stress hebben denk ik, als de bus te laat komt
ik heb helemaal geen stress, maar ik ben een mega controle-freak, alles 5x checken, ik moet gewoon alles onder controle hebben, en ik wil ook ni da een ander t doet, want wat je zelf doet doe je meestal beter? dus de dag zelf ga ik alleen maar stress hebben als iemand te laat is, of iets niet verloopt zoals ik had gepland ma pf die dag ga ik proberen aan niets zwaar te tillen, want meestal doe ik dat wel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...