Terug naar overzicht
Hey Stephanie,Ik trouw een dagje later en dit is wat ik al heb;- Getuiges- Feestzaal- Zaal receptie (andere locatie)- Gemeente 14u- Kerk 14u 30- Kleed- Make up- Kapper- Kleedjes bruidskindjes- Vakantiehuisje voor familie - Bruidsboeket- Fotograaf- Champagne voor de receptie kerk (100 flessen maar)Nu moet ik dringend op zoek naar DJ en voor de rest heb ik eventjes tijdEn jij?Groetjes Sarah
Hey,Ik heb al:-getuiges-feestzaal (receptie, diner en avondfeest gaan allemaal in dezelfde zaal door)-kerk-gemeentehuis-volgende week afspraak met fotograaf-in oktober ga ik voor mijn kleed zien-teksten en liedjes voor in de kerk-liedje openingsdanjsMake-upGroetjes
Oei, als ik jullie zo hoor moet ik in gang schieten.Ook trouwfeest gepland op 16 augustus.Momenteel enkel nog maar de de feestzaal vastgelegd.Ook al wel een afspraak gemaakt voor het trouwkleed en ik heb mijn getuige al gekozen.We trouwen niet op dezelfde dag voor de wet, dus die moet ik niet in de planning voor 16/8 steken.Heb toch het gevoel dat ik voor de rest nog tijd genoeg heb (hoop ik toch ;-) )
Halloo...Nog iemand met dezelfde datum!! :)Ik heb gemeente/zaal/fotograaf/uitnodigingen deels al in orde... Getuige twijfel ik nog steeds... Kleed denk dat ik eind dit jaar voor ga beginnen zien.... mooie datum trouwens :p xx