Nu Online
Momenteel zijn er 473 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tickets gewonnen voor Bridal Experience!!

6-9-2012 16:09:39
Zonet via FB toegangsticketten gewonnen voor Bridal Experience in Almere! 18 November!!

Ok Almere is wel een eind rijden, maar ik ga toch mijn ventje overtuigen om te gaan..

Vraag me niet meer hoe ik die kaartjes gewonnen heb, want ik heb geen idee hahahaha!! Denk gewoon door hun pagina leuk te vinden?! Maar daarnet stond er dus ineens mijn naam op hun pagina..

Zijn er hier nog bruidjes to be, die er toevallig naar toe gaan? De inkom is 4,50 EUR

Groetjes

Nathalie
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 532

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik6-9-2012 17:07:46

Ik denk dat je daar vooral veel Nederlandse standhouders gaat vinden, maar voor ideetjes op te doen kan het zeker geen kwaad hè!

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik6-9-2012 17:59:16

Ik woon in nederland, dus voor mij is dit geen ramp dan

Ben eens op de website gaan kijken, en het is ook geen gewone beurs zoals we die allemaal kennen. Het is een sessie van 45 minuten, waarin er een koppel in het huwelijk treed (zij het niet echt natuurlijk) en hierin komt alles aan bod van leveranciers die er bij komen kijken die dag. Het is dus vooral gericht aan koppels die nog in de begin fase van het organiseren staan (zoals wij dus) maar ook zij die al verder staan kunnen er nog perfect ideetjes op doen.

Je krijgt ook nog een leuke goodie bag met vanalles in!! Ziet er tof uit allesinds

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik6-9-2012 18:05:18

Oh, je woont in Nederland, dan is dat super meegenomen natuurlijk. Lijkt me idd wel leuk om te doen!! Veel plezier met het organiseren!

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik6-9-2012 18:09:11

Dank u !!!

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik7-9-2012 8:19:03

Heb het gisteren nog aan mijn ventje verteld.. had er een beetje bang voor eigenlijk Want met nog 644 dagen op de teller denk ik dat hij soms al gek wordt van mij... dat hij het nog wat vroeg vindt ofzo.. Maar nee hoor hij wil gaan.

En omdat Almere niet zo ver van Amsterdam ligt, stelde hij zelf voor van er een weekendje van te maken!!! Ik heb toch zo'n geweldige man (to be)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...