Terug naar overzicht
Hey Inge,Misschien kan je op elke tafel 1 glas zetten waaruit ider bepaald drankje wordt gedronken...Tis maar een ideetje.Groetjes
Hey Inge,Wij gaan net op dezelfde manier werken als jullie, met die miniatuurflesjes, maar we nemen sowieso van ieder drankje de grote fles om op de tafel zelf te zetten hoor. Ik vind echt dat dat het mooiste zal zijn, en inderdaad dat is misschien iets duurder, maar als ik zie hoever wij nu al over ons budget zitten, kan dit er nog wel bij....Veel succes,Elke 07/10/06
hallo,je kan ook mooie foto's van het internet halen voor iedere drank en zo op tafel leggen.Je kan ze ook plastiferen en op een ezeltje plaatsen.Laatst verkochte iemand zijn ezeltjes op deze site.Tis maar een ideetje.Alvast veel succes
Hey,Ik vind het heel tof om met kleine drankflesjes te werken. Ik had er ook al aan gedacht.Dat van die glazen vind ik wel tof gevonden.Maar je kan ook met die foto's werken (eventueel op zo'n fotostaandertje). Met grote flessen zou ik toch opletten. Niet zozeer voor de kost, maar als mensen die flessen gaan leegdrinken tussen al de andere drank dan kan dat wel eens voor problemen zorgen. Mensen die gaan mengen en daar niet zo goed tegen kunnen.Groetjes, Sissi
Hey Inge,Ik vind dit een geweldig idee. Waar kan je die mini-flesjes kopen ?groetjes,Maaike25.08.2007
Hey Maaike,Bij de brouwer kan je deze vinden, wij hebben een groot aantal flesjes gekocht in Luxemburg omdat we dachten dat het daar goedkoper ging zijn. Je moet wel rekening houden met een fiks prijskaartje. Het koste ons ruim 450 € voor de flesjes (de meesten kosten 1,5€ per flesje) maar aangezien we veel gasten hebben en per tafel een bepaalde drank kozen, moesten we veel verschillende drankjes aankopen...GroetjesIngenog 10 dagen..
ok bedankt !Veel plezier en geniet van jullie dag !Maaike25.08.2007