Terug naar overzicht
Hoi Lien,ja die zaal ben ik ook tegengekomen in de feestgids maar meer weet ik er niet over. Ben dus ook op zoek naar de meest geschikte locatie maar moet het dan wel hebben van de positieve reacties van mensen die er geweest zijn.Groetejs Klara
Hoi,In 2002 (ik weet niet wannneer de zaal overgenomen is...) ben ik daar naar het trouwfeest van mijn vriendin geweest en het feest was echt af. Zeker de moeite. Ik weet niet hoe het is met de nieuwe eigenaars, maar het is in ieder geval een mooie zaal met een mooie tuin voor de receptie.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
heyMijn zus is vorig jaar naar een trouwfeest geweest in zaal Lindenhof. En om half 5, was het feest ineens afgelopen en gingen de eigenaars de deur sluiten.Er was nochtans volk genoeg op dat uur.Ik weet wel niet of het een soort formule is ofzo.Het eten vond mijn zus wel lekker.Wij zijn van Tremelo (dus dicht in de buurt) en we zijn daar gaan zien, maar we hebben uiteindelijk toch gekozen voor De Postiljon (in Aarschot) omdat we daar een slaapgelegenheid hadden en we het daar net iets beter vonden.Groetjes en succes met je zoektochtMoest je nog naaar een zaal op zoek zijn, in Herent heb je ook feestzaal Ter Wichmaele. Deze zaal is ook wel goed.GroetjesNadia16/6/07