TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ewalda
11-8-2007
|
19-9-2006 23:31:49
Hey Klara. Deze maand zit er bij het magazine Bruid en Bruidegom een gratis feestgids met redelijk wat zalen in. De feestzaal die wij gekozen hebben is De Maekelhoeve in Veerle Laakdal en is echt wel de moeite. Misschien ben je daar al een stapje verder mee. Van waar zijn jullie? Wij wonen in Lummen. Groetjes
|
|
katrijn
1-9-2007
|
19-9-2006 23:36:30
Hey,
Wij trouwen op 1 september 2007 en houden ons feest in Salons de Romree in Grimbergen. Dit is een gerestaureerde vierkantshoeve (beschermd monument trouwens). Er zijn verschillende zalen, elk met hun eigen terras en tuin. We hebben al veel goede commentaren gehoord over deze zaal wat betreft eten en bediening.
groetjes,
Katrijn 01.09.07
|
|
Bart
|
|
|
Sofie
1-7-2006
|
20-9-2006 8:37:18
Hallo,
Wij zijn getrouwd in (Het kasteel van Nieuwland)de Postiljon in Aarschot. Absoluut een aanrader! Heel vriendelijke mensen, een geweldige omgeving en ze maken het echt wel af tot in de details! www.postiljon.be kan je al eens een voorsmaakje geven. Mijn zus is er ook getrouwd, nu ik ook en beide feesten waren prachtig! Je gaat ze nergens in een feestzalengids vinden, daar doen ze niet aan mee. Maar ik zou zeker is een kijkje gaan nemen hoor!
Groetjes Sofie
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
20-9-2006 9:06:17
Hoi,
Wij trouwen in Gasthof Ter Venne in Langdorp. Daar kan je ook kiezen uit twee zalen (Onder 't Riet en Sparrenhof) in een wondermooie omgeving. En ze zijn daar ook heel vriendelijk! Neem maar eens een kijkje op www.tervenne.be Veel succes op je zoektocht naar een zaal!
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Christine
30-9-2006
|
20-9-2006 9:35:24
Hey, ik trouw binnen een week en half. En na onze zoektoch voor feestzalen in de buurt hebben we uiteindelijk gekozen voor Kasteel Diepensteyn. (www.jmcatering.be )
Als je de offerte krijgt, dan val je wel eventjes van je stoel. Maar als je dan alles mooi begint te vergelijken met de andere zalen, dan kwam deze goedkoper uit dan alle andere. Vooral hun formule voor het avondfeest is intressant. Voor 12 € drank en bediening a volonté voor 4 uur lang.
We zijn er ook ooit zelf geweest voor een feest, en vonden het toen magnefiek en héél goed verzorgd.
Groetjes, Christine
|
|
nadia
|
20-9-2006 12:12:20
hey
Wij zelf geven ons feest ook in De Postiljon (Kasteel van Nieuwland) maar Ter Wichmaele in Herent (Wijgmaal) is ook niet slecht
Groetjes Nadia 16/6/07
|
|
Annelies
27-5-2006
|
20-9-2006 14:13:32
Toch even reageren, wij zijn zelf al naar een feest geweest in de Postiljon/Kasteel van Nieuwland, en vonden de zaal kitcherig en het eten écht niet lekker (absoluut niet verfijnd).
groetjes, Annelies 28.04.07
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
20-9-2006 14:54:11
Nog een aanrader: Berkenhof in Bierbeek! Al drie keer een trouwfeest gehad en telkens alles tot in de puntjes verzorgd!
Sylvie 11/03/06
|
|
Katrien
26-8-2009
|
20-9-2006 19:20:49
Wij geven volgende week onze feest in de Vlaschaard in Hulshout. Heel mooie en grote zaal, modern, en een mooie tuin. Ik ben er zelf nog nooit naar een feest geweest, maar we schrokken wel van de heel schappelijke prijzen.
En, we hebben al van verschillende kanten gehoord dat het er zo goed is.
Een site hebben ze niet, moet je gewoon even opzoeken in de goudengids.
Als je een gedacht wil van hoe de feestzaal eruitziet, moet je eens gaan kijken op onze site: www.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl
groetjes Katrien 30/9/06
|
|
Agneta
31-3-2007
|
20-9-2006 19:33:23
Hey,
Wij trouwen op 31 maart 2007 in de Waerboom te Groot- Bijgaarden. Prachtige zalen, hele goede bediening, duidelijke prijzen. Trouwen op zaterdag = de zaal gratis. Wij hebben speciaal niet voor Salons de Romeree in Grimbergen gekozen, ook al trouwen we daar voor de wet, de kerk en wonen we daar. We vinden het eten niet super en het interieur nogal kitch en fel. Het kader is wel heel erg mooi. Weet wel niets over hun prijzen.
Groetjes en veel succes
|
|
Véronique
3-6-2006
|
20-9-2006 22:04:32
hallo Klara, wij zijn getrouwd in Hof ten Steen in Orsmaal (tussen Tienen en Sint-Truiden). Geweldig kader, verschillende mogelijkheden voor de traiteurs. Een echte aanrader.
Véronique, gelukkig getrouwd sinds 03/06/06
|
|
klara
15-9-2007
|
22-9-2006 17:02:23
Dank aan allen voor de goede info. Ben blij met zoveel reacties. Ik denk dat ik deze site geregeld ga raadplegen want jullie geven me veel raad.
Er zijn 5 overblijvers waar we een kijkje gaan nemen. Hof ten steen Hof te Rhode Waterhoek Sintjansbergklooster lindenhof
Hou jullie op de hoogte.
Mvg
Klara uit Tienen
|
|
Vicky
2-2-2008
|
24-9-2006 11:53:53
Eerst en vooral een dikke proficiat aan jullie allen. Ook wij zijn van plan te trouwen, maar dan pas in 2008 zodat we veel tijd hebben om ons voor te bereiden. Eerst en vooral zijn we dus op zoek naar een geschikte locatie en dat bij voorkeur redelijk budgetvriendelijk. Kunnen jullie ons een idee geven wat receptie en avondfeest ongeveer kosten voor een 75-tal mensen? Heeft iemand van jullie toevallig geen ervaring met het huren van een zaal en werken met een traiteur. Komt dit dan veel goedkoper uit? Alvast bedankt
|
|
kristel
8-7-2006
|
24-9-2006 18:22:31
Hey Klara
Wij zijn van Grimbergen. We waren voor de kerk en het gemeentehuis van Grimbergen getrouwd en hebben ons feest in hof ter buecken in Buggenhout gehouden. gewoon kei maf geweest Ondertussen al 78 gelukkig getrouwd. Veel succes bij je zoektocht en maak er een prachtig feest van
|
|
Sylvia
|
25-9-2006 13:27:52
Ik kan het gravenhof in Dworp niet genoeg aanraden. Alles was daar fantastisch op onze huwelijksdag. De bediening is zeer vriendelijk, het eten meer dan lekker en het domein is gewoon prachtig!
|
|
eef
23-9-2006
|
|
|
eef
23-9-2006
|
26-9-2006 11:33:20
Wij hebben dit weekend ons feest gehad in het kasteel van Nieuwland. Niets dan lof! Het eten was subliem. Hun dessertbuffet is niet te evenaren. Alles tot in de puntjes verzorgd. super bediening. We hebben enkel positieve reacties gekregen van onze gasten.
|
|
Dominique
9-9-2006
|
27-9-2006 11:08:44
Hallo iedereen, wij zijn getrouwd in het brouwershof in affligem en ik moet zeggen dat alles piekfijn in orde was.De traiteur en de dj hangen vast aan de zaal dus daar moesten we niet achter zoeken. Het eten was heerlijk, de obers super sympathiek, de glazen werden regelmatig aangevuld en de hapjes kwamen ook constant. Iedereen was toch erg enthousiast. De dj (Dj Frank) zorgde voor een supersfeer dus ook een aanrader. En kwestie van prijs valt het heel goed mee, de wijn mag je zelf meebrengen en je moet geen stopselgeld betalen. In elk geval wens ik jullie een prachtige dag toe en geniet er met volle teugen van! Dominique 18 dagen getrouwd
|
|
Jo
|
28-9-2006 20:07:31
Hallo Klara, Ik zelf ben DJ en heb in de regio Vlaams Brabant al verscheidene feesten gedaan. In Affligem en Gooik alsook Vollezele zijn er een paar mooie zalen waar het fantastisch en af is. De Wingerd, De Zilvermond en Het Krekelhof zijn echte aanraders. Ter Heyde is echte klasse. Meer info: djjovdb@telenet.be Groetjes
|
|
Marc
|
11-10-2006 14:13:30
Dag allemaal, Ik Draai al 26 jaar (van mijn 15 de) in vlaams brabant en er buiten en kan jullie zeker Feestzaal Ter Heide te Gooik(Kester),Feestzaal De Artmosfeer te Pepingen en Feestzaal Castel te Herne aanbieden. Tevens Lekker eten nette bediening en een mooi kader. Info: discobar.elgun@busmail.net
Groetjes, Dj Marc Van Vlaanderen
|
|
Aline
5-5-2007
|
16-10-2006 11:26:26
Hallo, Met veel interesse heb ik de reacties op deze vraag gelezen. Wij zijn namelijk ook op zoek in Vlaams-Brabant (richting Oost-Vlaanderen) en zijn dit weekend in Gooik gaan kijken. Maar nu stel ik mij de vraag of dit wel zo'n goed idee is als meer dan 1/3 van het Gentse en verder komt en een andere derde van de druivenstreek komt. Zijn er feestzalen die makkelijker bereikbaar zijn voor iedereen? Ik wil namelijk niet het risico lopen dat de meerderheid om 2uur al huiswaarts keert omdat het nog zo ver rijden is.
Wat denken jullie? Niks van aantrekken of compromis zoeken? en zo ja, waar?
Alvast bedankt voor jullie nuttige feedback!
groetjes,
Aline
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|