Terug naar overzicht
Niks van aantrekken!Voor de één is da misschien carnaval...so what...jij vindt dat mooi en dat is het ook!Jij moet je goed voelen die dag, je zal stralen meisje!Wij hadden bij ons thuis een kleine rode loper met aan elke kant een 'staander met balonnen' en wij hoorden achteraf ook van mensen die dat al té vonden dus ja...'k Bedoel maar...jullie moeten het mooi vinden en wat een ander ervan vind...."PFOE!"
Als jij je er goed in voelt... Waarom niet dan?
Ik wil ook nog handschoenen en een tiara kopen :-) ik zou niet twijfelen, commentaar krijg je toch !!!!
Just be the diva that you wanna be!Voor die ene keer in je leven dat je je echt als prinses mag voelen, kan niets erover gaan! :)
Gewoon niets van aantrekken en stralen zal je zeker doen. Uit het gesprek kan ik wel afleiden dat het eerder jaloezie is.. Je moet het echt niet persoonlijk op u nemen. Draag gewoon waar je je goed in voelt.
Inderdaad Petra!! Gewoon aandoen waar jij je goed in voelt!!En het is zo dat je toch nooit voor iedereen goed kan doen! Het is jullie dag,zolang jij en je verloofde het goed vinden is het dik oké!!!!!Veel plezier zaterdag!
Het feit dat jij die tiara en handschoenen hebt gekozen is omdat het bij je persoonlijkheid past.. en iets dat je NOOIT mag doen, is je persoonlijkheid voor iemand anders aanpassen!Dus trek je er niets van aan! Je gaat stralen die dag!
hihi weer dat *twijfel twijfel* Laat je toch zo niet opjutten over wat anderen zeggen of ervan vinden! Het is jullie dag en het zijn jullie die gaan stralen! Je hebt uiteindelijk beslist dat je de tiara gaat dragen en de handschoenen dus wil zeggen dat je je hier dan ook goed bij voeld. Geniet nog van die laatste 2 dagen en pieker vooral niet. GENIET van jullie dag! en het enige dat je moet doen is STRALEN Heel veel plezier!!!
Hey Petra!Jij hebt die tiara en handschoenen met een reden gekocht hé!... Omdat jij die mooi vindt en je er goed in voelt! Laat dit je door niemand afnemen.Heel veel plezier en succes zaterdag! X
'tis waar! nondegodver!! ik doe dat gewoon aan, anders krijg k daar toch spijt van als k acteraf na de foto's zien ... ik ga t gwn dragen
GEWOON DOEN PETRA!
Ja, zou ik ook doen. Want waar één derde van je genodigden dat misschien carnaval vindt, gaat één derde zeggen "Amai, ik zou exact dezelfde accessoires gekozen hebben", en een laatste groep gaat zeggen "Hmm, alleen een tiara en handschoenen? Ze had wel wat rijkelijker versierd gemogen"... En wat voor zonde zou het zijn als je je aanpast aan de mening van die ene persoon, en achteraf als je je foto's ziet, spijt hebt dat je niet tóch je eigen zin hebt gedaan? Je kan nooit het feest of de outfits kiezen zodat ze naar iedereen zijn smaak zijn, dus kies alles in functie van jullie smaak, en de rest mag blij zijn dat ze op jullie kosten een schitterende dag mogen komen beleven!! :-) En nu... genieten maar!