Terug naar overzicht
Ik wacht het nog een beetje af. Het weer is heel wisselvallig de komende week, dus ik hoop dat ze binnen een paar dagen wat beter nieuws hebben
Lauren, ik sta elke dag op met hetzelfde idee, maar het is sterker of mezelf om er toch die KMI-website op na te slaan...
Ik zou ook liever een stralende zon hebben maar als die er niet is, laat ik mijn dag er niet door verpesten...Ik zal dan zelf wel het zonnetje spelen!! :-)
Ik volg ook en ben ook in lichte paniek!! Het hoeft geen volle zon te zijn maar regen past ook niet echt in mijn planning Ach het veranderd tot hier toe wel 3 keer per dag dus afwachten hé....
tgoh, verpesten ook niet.maar allez, in de regen moeten lopen is niet plezant.wij trouwen in de tuin van de feestzaal.we kunnen binnen bij regen, maar ja, dat neemt natuurlijk veel van de "magie" weg...je kan niet buiten lopen zonder je jurk omhoog te hijsen of die is helemaal nat en vuilenzoverder enzoverder.dus, indien het regent ga ik nog zeer gelukkig trouwen, maar ik hoop toch op geen regen...!
Ik had het er gisteren met mijn toekomstige ook over, maar probeer toch positief te blijven.Zoals het ventje zegt: ook al kijk je 4-5 dagen op voorhand, dan nog kan het de laatste dag nog veranderen. Ga dus niet nu al naar dat weerbericht kijken.En eigenlijk heeft hij wel gelijk. Bewolkt mag het van mij wel zijn, zo lang het maar droog blijft.
Weet je. Het is niet zo leuk als je een week op voorhand ziet staan dat het gaat regenen. Maar weet ook staat er vrijdag dat je regen krijgt, dit niet altijd wil zeggen dat dat effectief zo is. Geniet gewoon van je dag. En als er toch is, denk dan ik ben hier het zonneke. Groetjes
als er toch regen is bedoelde ik
Het verandert constant, ik zou proberen om niet meer te kijken tot 2 dagen voor de trouw. Nu staat er voor mijn regio 21° met een zonnetje. 30% kans op regen dus dat gaat al de positieve richting uit. Komt wel in orde!
komt in orde! :) het zal droog zijn *positive thinking*
fingers crossed!