Terug naar overzicht
Hey, mijn broer is getrouwd is Salons Roskam. Alles was dik in orde, maar de zaal is minder praktish omdat er pilaren staan. Sommige mensen zagen elkaar niet en vonden dit niet zo fijn. Dag. Nele.
Sorry voor de typfouten in het vorige berichtje maar het moest snel gaan. Wij komen ook net terug van een helse zalenjacht en zijn uitgeput...pff.
We zijn al naar een feest gegaanin BraemhofIk vond het niet speciaal genoeg voor een huwelijkDe obers werden ook redelijk onbeschoftIk zou het niet aanradenWij houden ons feest in Hof Ter Beke in VinderhouteKnus, Gezellig, zééér lekker en verzorgd.De eigenares haar hobby is decoratie en dat merk je metteenVeel succes met je keuze
Hallo,ondertussen hebben wij de drie zalen bezocht. Het is Valkenbulcke geworden in Merendree. Een heeeel gezellige zaal, zeer vriendelijke mensen, en heb er ondertussen al veel goeie dingen van gehoord.Onze datum staat ook vast: 18 september 2004! Oef...
Hoi!Wij zijn dit weekend nog naar een avondfeest geweest in Braemhof te Gentbrugge, en wij zouden het ook niet echt aanraden. De obers moest je zelf roepen om drank te bestellen, want ze kwamen bijna nooit rond. De schikking van de tafels was ook niet echt denderend. Ik zat op een hoek heel dicht aan een andere tafel, en iedereen moest daarlangs passeren. Resultaat: stompen in mijn rug en 20 keer mogen rechtstaan. Het eten was wel heel lekker, maar toch zou dit nooit een feestzaal zijn die wij kiezen. Ook geen parking voorzien, wij stonden heel ver geparkeerd langs de straat.Groetjes,sarahps: heeft iemand al een feest in het Vijverhof te Wevelgem meegemaakt? Dat is nl. onze feestzaal. We kregen goede kritieken. Graag eens jullie reacties! Mercikes!!