Terug naar overzicht
ik had niet echt een idee en ik vond veel mooi maar mijn waw was een jurk die de verkoopster suggereerde
Ik had de jurken van Ladybird gezien op hun website en was er al helemaal weg van. In de winkels heb ik nog andere jurken gepast, maar uiteindelijk is het toch een Ladybird geworden
Ik wou een ladybird, maar het is een romantica geworden :)
hey ik wou echt een ladybird ... zijn super kleedjes en het is ook een ladybird geworden :-)
ik wil ook supergraag een Pronovias-bruidje zijn :)
Ik had op het internet niet echt een kleedje gezien dat ik echt 'wauw' vond en ik had mij ook niet echt voorgenomen welk merk ik zou kiezen. Er was altijd wel iets aan dat ik wou veranderen. Dus ik heb gewoon aan de verkoopster uitgelegd wat ik allemaal graag wou in een kleed en zoiets is het dan ook geworden! ;)
Ik wou een Ladybird en dat is het ook geworden :-) Het is wel een ander model dan wat ik voor ogen had. Passen is en blijft en de boodschap. ;-)
Ik ben ook een pronovias fan en het is ook een pronovias geworden! Prachtige kleedjes...
Bij mij ook een Pronovias! :-)
Ik sluit mij aan, ook een Pronovias!
waar haalden jullie jullie pronovias en lady bird?
hey frederik en mieke ik haalde mijn ladybird bij couture ann in aals super winkel echt een aanrader!!!
Hey Angelique, mijn vriendin haalde ook haar trouwjurk bij couture ann en ik was bruidsmeisje en de kleedjes van de bruidsmeisjes haalden we ook daar. Ik vond ann zelf niet altijd even vriendelijk, vooral naar het einde toe toen alles moest afgewerkt worden was ze soms bruut. Ik moest zelf nog letten op details aan mijn kleed. Dus was daar beetje op afgeknapt om mijn eigen trouwkleed te gaan kopen. Voor de rest waren de jurken wel in orde maar het is het gevoel dat ik erbij kreeg :-). Heb al ondervonden als je zot bent van bepaalde merken dat je niet veel keuze hebt aan winkels hier in Vlaanderen
Pronovias-fans, in Breda is er een Pronovias-winkel "Amiga" en die hebben de hele collectie. De collectie 2013 is ook binnen!
Grote fan van Pronovias en het is een pronovias geworden.
@ mieke, bij jpc in antwerpen hebben ze de volledige collectie van pronovias en la sposa. De nieuwe collectie 2013 is binnen sinds een maand.
Bij mij komt mijn Pronovias van bij Robel in Roeselare. Ze zijn hier premium dealer van, maar hebben niet alles binnen van de collectie.
Mijn Ladybird komt van bij Couture Jetty in Melsele
Ik was een Marylise fan en het is een Marylise geworden, wel een ander modelletje dan mijn grote favoriet in de boekjes!!
De ladybirds die ik wil passen, hebben ze nergens in de winkels waar ik al geweest ben. Dat is echt balen.
Momenteel eentje van Marylise :-)En als tweede favo een uit de ... jawel! Disneycollectie! (nacht en dag, onvergelijkbaar qua stijl haha...)Zaterdag een nieuwe winkel proberen, ben benieuwd!