Terug naar overzicht
heyik weet niet hoe goed noafilm is maar op onze trouw veertien dagen geleden heeft michel aarts (videochel) gefilmt, een hele rustige man waarvna je haast niet merkt dat hij er is, een week later was de video al klaar en in onze bus en ik moet zeggen we zijn er super tevreden van!
Guy Vanstraelen uit Kozen hebben wij. Hele simpele, vriendelijke man en goede prijs. We zijn eens bij hem langs geweest en wat beeldmateiaal gezien. Zag er mooi uit! (en wij zijn alletwee perfectionistisch)Misschien kan je daar eens informeren....Succes ermee
Ik kan je Ivan Dombree zeer aanbevelen!!Heel aangename man,filmt samen met zijn vriendin én voor een heel mooie prijs.Op ons huwelijk waren ze aanwezig van 8.30 's morgens tot 01.30 's nachts.Ik zal de link van ons filmpje erbij zetten,maar let wel,dit is een kort filmpje.De rest van de 8u film die ze hebben gefilmd gaan we nog krijgen!Maar met die kleine samenvattingsfilm krijg je toch al een schoon beeld van zijn werk. http://youtu.be/r1iv7Fn6QdADit is zijn mailadres:dombree_@hotmail.comVeel succes met de zoektocht!x
Misschien kan ik iets voor je doen.Onbeperkte filmuren.Diezelfde avond reeds een gratis trailer op gratis videoscherm, wat je tevens voor je fotoslides kunt gebruiken of powerpoints van vrienden.Naast de standaard 3 dvd's, krijg je ook de ruwe montage van de opnames, waar je 'alles' nog eens in detail kan herbeleven .En uiteraard ook nog de highlights-trailer achteraf.Dus 4 montages uiteindelijk.Ceremonies steeds met 2 camera's gefilmd.Alles onopvallend natuursgewijs op beeld genomen, zonder jullie tijd op te bruiken met poseren, no fake.grtz www.discovideo.be
Hey Charlotte,Heb je al eens nagevraagd bij Freddy uit Zoersel ? Ik heb hem gevonden via de zoekrobot van deze site. Hij kreeg hier al veel positieve reacties van bruidsparen.Sedert kort ben ik ook met hem in contact.Tot hiertoe ondervond ik ook alles wat over hem reeds geschreven werd. Voor de prijs die hij vraagt moet je het zeker niet laten.Nog veel succes met je zoektocht.Georgie
Ik sta momenteel in contact met Cinestudio, VDS, Freejess en Videography.Thanks voor de tips iedereen!
Dag Charlotte, ik heb je ook een bericht gestuurd.Mvg, Pascal
Wij hebben een videograaf gevonden en het is VIDEOGRAPHY geworden. Bedankt voor de tips iedereen!
Wij garanderen een professionele film die helemaal in jullie stijl gemaakt gaat worden.De totale kosten hiervoor bedragen slechts incl. montage,(begin tijd bepalen jullie, en langer kan natuurlijk ook!)De hele dag tot 18.00 uur komt op € 595,- (begin tijd bepalen jullie)De hele dag tot 23.00 uur komt het totaal op € 795,-Professioneel gefilmd & gemonteerd met jullie favoriete muziek!Prijzen incl. BTW en alle kosten! (Dus geen verrassingen achteraf!)