Terug naar overzicht
Dag Minkeje mag zeker zijn contactgegevens doorsturenchar_peeters@hotmail.comdanku!
Hey Minke!Zo iemand zoek ik dus ookSuper dat je jullie dag mede door Wim zo goed verlopen is!Zou je zijn contactgegevens ook eens naar mij willen doorsturen aub?rosiers-vanreleghem@skynet.beDank u!groetjesStéphanie
ps: Provincie A'pen is dan ook nog eens ideaal
Hier ook graag zijn gegevens: lottekejoris@hotmail.com Dankuwel!
Je mag zijn gegevens ook doorsturen naar mijnirvana@binnenvaartonline.be
Je mag zijn gegevens ook altijd doorsturen naar mij. anke.van.den.broeck@telenet.be
Hallo Minke,kan je zijn gegevens ook naar mij doormailen?En eventueel ook de prijs? Want ik ben ook nog niet helemaal zeker dat ik wel een ceremoniemeester ga nemen.wetrouwen@hotmail.be Katrien
Hey, ik ben ook wel geintresseerd.maaiketimwedding@gmail.com
kan je mij ook even wat info mailen, alsook de prijs, zoals hierboven eerder gevraagd, wij zijn ook nog niet helemaal zeker. groetjes Leenaerts_tinne@msn.com
hallo graag ook de gegevens van de cerenmoniemeester en de prijs.alvast bedanktkelly993@msn.com
voor mij ook graag de prijs en contactgegevens graag voor mij! elke.verkimpen@stad.antwerpen.bebedankt!
Ik ben ook wel geïnteresseerd. sanne.van.lierde@gmail.comThnx!
Hallo,Voor ons ook graag de gegevens van de ceremoniemeester en prijs.ivan_paredis@hotmail.comBedankt!
Hallo,Graag ook de gegevens van ceremoniemeester Wim?heididelaet@hotmail.comBedankt!