Terug naar overzicht
hey,Wat kappers ook zeggen, 100% hetelfde als het proefkapsel kunnen ze niet namaken. Mijn man heeft mijn kapsel wel gezien, ik twijfelde tussen half opgestoken of helemaal en hij heeft mogen kiezen wat voor hem het mooiste was...en we zijn nog steeds gelukkig getrouwd...sowieso geeft dat toch een heel ander beeld hoor, met je kleedje en alles erop en eraan...Groetjes, Ingrid27/05/06
hey mijn man had mijn proefkapsel niet gezien ik wilde da niet haal het uit voor hij thuiskomt dan heeft hij het niet gezien.grtjs
Hallo,bij mij hebben mijn vriend en zijn ouders het vorige week ook gezien toen we onze menu's gingen bespreken in onze zaal en ze vonden het heel mooi. Zo ben ik gerust dat ik op de dag zelf wat zekerder ben dat ze het wel mooi vinden.En zoals Ingrid zei, op de dag zelf met je kleed erbij, je schoentjes en juwelen is dat héél anders.Dominique25.11.2007
HeyMijn man had mijn kapsel al op voorhand gezien, en ik vond dat helemaal niet erg. Ik was daar ook op voorhand over aant stressen, maar nu onze dag voorbij is heb ik gemerkt dat veel van die dingen er de dag zelf niet toedoen. En ik wou liever een kapsel waarvan ik echt zeker was dat hij het graag zag. Tenslotte is het de dag zelf heel anders, met je make-up en kleed enzo, en niet te vergeten die smile die je niet van je gezicht krijggt :)GroetjesVicky13 dagen getrouwd
Hey,Ik heb liever dat hij het niet ziet. Dan ziet hij enkel het volledige beeld (kleed, kapsel, make-up) en dan is de verrassing des te groter denk ik.Ik denk dat de meeste bruidjes schrik hebben dat hun toekomstige hun kleed of kapsel niet mooi zal vinden, maar als hij u daar zo zal zien staan zal hij het geheel wel mooi vinden.Hij heeft u zo nog nooit gezien en ik kan me niet voorstellen dat je als man dan zou zegggen dat je het niet mooi vindt. Ik denk niet dat dat iemand al ooit is overkomen.Groetjes, Sissi