TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saar
7-9-2013
|
8-9-2012 21:40:16
Blij dat te lezen! Fijn dat het allemaal goed meegevallen is.
Ik ga volgende vrijdag voor het eerst en heb ook schrik voor het hele gedoe. Ik doe 4 winkels op 4 dagen (3 weekends na één). Ik denk overweldigd te zijn om 3 winkels op 1 dag te doen. En misschien laat ik beter ook alles wat bezinken.
Werd het op het einde niet wat lastig? Of vergeet je gewoon alle andere jurken als je de 'jouwe' ertussen vindt? Het lijkt me moeilijk te kiezen tussen al dat moois...
|
|
Evy
1-6-2013
|
8-9-2012 21:41:03
Ooh zalig om te lezen! Mijn eerste winkel was een beetje tegengevallen maar binnen 2weekjes ga ik ergens anders kijken hopelijk dan meer geluk!
Maar een dikke proficiat met je kleed! Mag ik vragen wat het geworden is?
Groetjes
|
|
sarah
3-8-2013
|
8-9-2012 21:52:01
tegen mijn vriend en ons pleegkindje antwoorde ik een groene jogging met gele bollen ;) maar tegen jullie kan ik zeggen dat het ne San PAtrick is geworden (ofzoiets)
Eigenlijk ging het vrij relax tussen elke afspraak ook tijd om te gaan eten of een terrasje te laten doen. ik was ook wel zo van als jurk nee was dan moest die ook gewoon terug uit en hop nar de volgende daar was ik heel hard in dus die vergat ik ook direct
Ik heb zeker geen spijt dat ik 3 winkels op een dag had, ik droeg meer dan 2 jurken in allerlei stijlen dus wist goed wat me wel en niet stond
|
|
kelly
13-7-2013
|
8-9-2012 22:30:51
Waw sarah, leuk he dat je JOUW jurk hebt gevonden, dat voel je toch he :-)Mijne komt ook van la tiara en ik heb daar ook san patrick gepast! Zijn echt prachtige sjieke prinsessenjurken he! Ik denk dat dat de duurste categorie is bij la tiara (hihi goeie smaak!!!!!) Ik twijfelde ook even om een sluier te nemen maar de jurk die ik koos, heeft het eigenlijk niet nodig, het gaf niet echt een meerwaarde. Je hebt in elk geval nog tijd om daarover te beslissen he, geniet eerst nog maar wat na!
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
9-9-2012 11:29:35
Oooh super voor jou he en San Patrick jurken behoren tot de groep Pronovias, GOEIE KEUZE. Waarom twijfelen over die sluier, ga desnoods is lief langs bij je grootouders ofzo :)
Ik ben ook benieuwd, want op 3 en 4 oktober heb ik mijn eerste twee winkels gepland, le chapeau en Amiga Pronovias in Breda. Omdat ze mij telkens vertelden dat ze 3u inplannen heb ik 1 winkel per dag ingepland. Het moet echt nog bij mij inzinken, want nu zie ik me nog ni in een trouwjurk :) dat zal wel komen he, lijkt allemaal zo surreeel. Jaren dromen om een trouwjurk te mogen passen, altijd traag voorbij bruidswinkels rijden en nu ineens is het moment eraan gekomen :)
|
|
Bea
6-7-2013
|
9-9-2012 12:43:24
Hallo, Fijn dat het zo is meegevallen! Ik zou zo terug nog eens willen gaan passen. Ik ken het gevoel met de sluier. Ik heb een simpel kleed en heb bij Jagré een sluier gepast en dat was ook heel mooi. Hij was 200 euro. Ik wou niet veel geld uitgeven aan mijn kleed en dat is redelijk gelukt maar met die 200 meer is dat weer anders. Ik dacht wel een goedkopere te vinden op het internet maar daar vind ik geen in die stijl en om hem te laten maken weet ik niet meer exact wat er nu zo mooi aan was... Ik denk dus toch nog maar eens terug te gaan...
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
9-9-2012 19:18:06
Ik kijk net als Bea al met weemoed terug op de jurkenkiesronde. Zalige momenten hé! Super dikke proficiat en laat het een les zijn: we moeten ons geen zorgen maken op voorhand: alles komt goed!
|
|
sarah
3-8-2013
|
9-9-2012 21:28:23
De sluier heb ik idd nog tijd om over na te denken maar met sluier heb ik plots een andere jurk aan en leuke is dat echt niemand dat gaat verwachten ik denk dat ik spijt ga krijgen als ik het niet zou doen...
Weet je wat ik ook zo leuk vond bij La tiara:
1. de winkel werd gesloten dus alle aandacht voor u maar 2. elk kleed verkopen ze maar 2 a 3 keer en aangezien ik de tweede was mocht ik zelfs de foto's van mijn kleed uit hun boek halen en mee naar huis nemen. Ligt nu bij mijn getuige ;) blozen deed ik helemaal toen de verkoopsters en mijn 2 vriendinnen zeide dat ik nog beter met de jurk stond als het model ;)
ik ben zooooooooo blij
|
|
Katrien
20-4-2013
|
10-9-2012 9:30:29
Oh Sarah geweldig seg! Een vraagje: wat is het budget waar je rekening bij moet houden bij La Tiara? Hebben ze daar verschillende prijsklasses? Want ik heb niet zo'n groot budget.
Groetjes Katrien
|
|
Katia
22-6-2013
|
10-9-2012 10:16:29
Aaah zalig!
Maar chapeau dat jij 3 winkels op 1 dag hebt aangedurft. Bij mijn eerste pas beurt 3 weken geleden ben ik indd 3uur binnen geweest ,en daarna was ik bekaf. Ik vond het ook niet zo heel leuk omdat ik vol stress zat. Ik heb dan ook verschillende kleden aan gehad die niet bij me paste, en dus was ik ook even het moraal kwijt.
Nu, dit gezegd zijnde blijft de laatste jurk (een Marylise) die ik ginder paste - op aanraden van de verkoper - ook de jurk met de welke ik alles blijf vergelijken :p
Gisteren was mijn twee de pasbeurt. En daar heb ik ook een héél mooi kleed gepast, en die is meer dan de helft MINDER dat die Marylise.... en ze ziet er echt even duur uit...
Volgende week ga ik naar Koonings is Deurne (NL)... en dan denk ik nog naar een andere kleine winkel te gaan waar ze zelf jurken maken - ik merk nu dat die jurken ook super mooi zijn en VEEEEEEEL minder duur dan die collectie-jurken...
Alleen, ladies, ik moet toegeven, tot nogtoe vind ik dat de kleedjes vaak HEEL mooi zijn vanvoor, maar vanachter zijn ze dan teleurstellend.... en dat had die Marylise dan niet :-)
|
|
Peggy
28-9-2013
|
10-9-2012 12:51:59
Ik knap ook zeer vaak op de achterkant af.
Ik vind zo een rijgsysteem niet mooi, enkel bij de dure jurken.
Denk dat ik ook eens naar Marylise ga kijken, op internet vind ik ze niet wauw maar zo misschien wel. De jurken van Rembo Styling vind ik ook heel erg mooi.
|
|
sarah
3-8-2013
|
10-9-2012 13:03:58
hoi hoi,
In de twee eerste winkels was ik op uur en half steeds weer buiten. Ook ik knapte vaak af op de achterkant maar mijn jurk ( een van de paar betaalbare van san patrick) is ook vanachter super mooi bewerkt met pareltjes (heel subtiel hoor) en knopjes ipv rijglint
groetjes sarah
|
|
Lies
29-6-2013
|
14-9-2012 9:31:49
Hey Sarah,
Blij dat je dé jurk al zo snel gevonden hebt, en dat zonder stress! Je hebt je veel zorgen gemaakt op voorhand, maar dat was dus voor niets nodig :) San Patrick heeft supermooie jurken, dus ben eens benieuwd welke je gekozen hebt!
Groetjes, Lies
|
|
sarah
3-8-2013
|
14-9-2012 13:56:24
ik koos de allermooiste maar laat hem ieniemini beetje aanpassen ;)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|