Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

*07-09-12* verslag van een wondermooie dag!

8-9-2012 22:26:38

Hallo allemaal!!

Hierbij mijn - uitgebreid- verslagje van onze wedding day!Foto's en filmpje - zie helemaal onderaan! :-)

Donderdag 06-09 werd een hele drukke voorbereidingsdag, maar donderdagavond was de zaal helemaal af en werd ze uiteindelijk nog mooier dan ik had durven hopen!! Rond middernacht konden we eindelijk in ons bedje kruipen, maar daar was nog DE surprise voor mijn toen nog hubbie-to-be: mijn boudoir album! Hij was er heel blij mee, vond het super foto's en hij vroeg vooral wanneer ik dat allemaal nog had geregeld ;-)! Missie zeker wel geslaagd...en onze pré wedding night ook ;-)!

Vrijdag 07-09...klokslag 6u open ik mijn oogjes...aaaaah, W-Day!!! Ik kon eigenlijk tot 6u40 slapen, maar van slapen kwam er niks meer in huis! Snel een douche genomen, mijn 2 poezen van eten en drinken al voorzien, de woonkamer nog even opgeruimd, kleren aan (waaronder mijn 'bride' topje) en mijn vriendin stond klaar voor de deur om 7u15 om naar de kapper te vertrekkken. Nog even mijn liefje een zoen gaan geven en ook bij hem al een slaperige glimlach te bespeuren :-). Ik was héél relax, echt zalige tijd gehad onderweg naar de kapper en veel gelachen. Mijn kapper is in Nevele dus toch een uur onderweg.

Bij de kapper echt heel erg genoten en mijn kapsel was echt veel beter dan het proefkapsel, was er heeeeel blij mee!! Nog paar smsjes gestuurd met mijn liefje, nog eens gebeld en bij hem ook niet te veel stress te bespeuren...dat ging goed!

11u45: Ik kom terug thuis en iets later komt mijn beste vriendin die getuige was er aan met een mooi boeket rozen, een klein houten hartje voor de 'beste vriendin aller tijden'. Heel lief! We hangen mijn jurk op en decoreren de slaapkamer nog een beetje...waar blijft mijn visagiste?? Een half uurtje later dan voorzien komt ze aan (is een kennis van mijn ouders en kent mij van kleinsaf) heel enthousiast als altijd en begint aan de make-up van mijn getuige. Een half uurtje later is het mijn beurt en tijdens mijn make-up komt ook mijn groot bruidsmeisje aan met onze 2 fotografen, Claudia en Koen van CK fotografie.

13u30: Make-up is klaar en mijn getuige geeft mij nog een persoonlijke brief...oh oow...Daar zijn bijna de eerste traantjes, maar ik kon het nog net droog houden ;-)! Mijn liefje belt intussen dat ze eigenlijk al bijna bij mijn ouders zijn...oei, planning in het oog houden en dus bijna tijd om in mijn kleedje geholpen te worden!

13u50: Daar hangt ze dan...my big love...aan mijn 'the bride' kapstok...tijd om dat kleedje over mijn hoofd te tillen! Ging niet zo makkelijk...ik had een sjaaltje rond mijn hoofd gedaan om make-up en kapsel te beschermen maar het sjaaltje bleef even in de jurk hangen...maar het is toch gelukt :-) en kapsel en make-up nog ok! Juweeltjes aan en glimlachen *wauw*...eindelijk zie ik het eindresultaat en het is PRACHTIG!

14u20: Ik zit nog even relax op het bed en ik hoor de spoorweg dicht gaan en ik hoor ook een 'geronk' van een ouder autootje...ik denk dat hij in aantocht is :-). De spoorweg gaat terug open en ik hoor het geronk opnieuw...mijn getuige kijkt even door het raam 'JAJA...ZE ZIJN ER!!'. Oei, komen de zenuwen dan toch?? Mijn hartslag ging even de hoogte in...dit wordt mijn moment :-)! Na 5 minuten kan ik eindelijk naar beneden gaan waar mijn toekomstige op mij staat te wachten. Even voorzichtig zijn met het kleed op de trap en dan enkel glimlachen, knuffelen en een dikke kus geven! Toch beetje krop in de keel! 'Niet wenen liefje, je bent mooi' en weg zijn de zenuwen! Zo leuk om elkaar eindelijk te zien!! Hij zag er dan ook knap uit in zijn kostuum MET das :-)!Mijn prachtig bruidsboeket gekregen, in de kever gestapt en weg waren wij!! Mijn kleinste bruidsmeisje zag er ook fantastisch uit trouwens!

14u45: Aankomst aan het gemeentehuis en onderweg mijn ouders en grootouders al zien lopen, dan nog maar even een toertje rond de blok gedaan zodat iedereen van de suite ons kon zien toekomen in het kevertje. We waren iets te vroeg, dus nog even moeten wachten aan het gemeentehuis en de nodige complimentjes ontvangen over onze outfits :-). Mijn mama zag ik al in tranen, zo schattig. Heel veel van mijn vriendinnen die mijn jurk zo mooi vonden, echt leuk om te horen na toch veel twijfels in het begin ;-)!

Heel veel volk aan het gemeentehuis (ook een forumbruidje, bedankt Cindy om langs te komen) en veel collega's. Doet echt plezier om zo veel mensen er bij te hebben!

15u: Iedereen gaat naar de trouwzaal boven en dan nemen de bruidsmeisjes en wij zelf de trap naar boven. Halverwege de trap hoor ik de eerste tonen van River flows in you...oei, daar komt weer een traantje piepen :-). Nog even blijven staan aan de ingang van de trouwzaal en toen konden we samen naar voor lopen - heel speciaal moment!

Ons burgerlijk huwelijk werd verzorgd door Ella De Neve, zij is niet de burgemeester maar de schepen van jeugd en ze heeft dat goed gedaan - ook al had ze zelf ook een beetje zenuwen en werd ze na het JA-woord ook even emotioneel. De officiële wettekst en het ondertekenen ging een beetje aan mij voorbij...maar het JA-woord zelf was wel zalig! Na dé kus nam Tim mij eens goed vast en fluisterde 'love you' in mijn oortje...traantjes komen een beetje :-) en ik denk nog bij andere aanwezigen ook! Ringen uitgewisseld, ze zijn prachtig! Mijn verlovingsring en trouwring samen dragen, ik vind het nog altijd een mooi resultaat! Nog een speech van de schepen en een tekstje van mijn schoonzus en voilà, het zat er op!

Heel veel felicitaties in ontvangst mogen nemen...nog even een emo momentje. Ik liep naar mijn collega's die mij wilden feliciteren en ik kijk opzij en zie mijn grootste bruidsmeisje heel erg wenen...Oei, emoties bij mij ook en één van mij collega's heeft mij dan maar in tranen 3 zoenen moeten geven. 'Droog je tranen maar ;-) je bent zo mooi!' zei ze om mij een beetje te kalmeren :-).

Buiten aan het gemeentehuis stond ook nog volk dus nog even verder zoenen en dan richting het parkje van het OCMW rusthuis in Merchtem om de foto's met de suite te nemen. Dat ging heel vlotjes en was ook heel warm in de zon eigenlijk.

Nadien een zalig cabrio ritje gedaan naar onze tweede locatie (Neromhof te Wolvertem) om onze fotoshoot te doen. Even rust met ons 2...glimlachen, genieten...zalig! De shoot ging ook goed vooruit met onze 2 fotografen, ik ben heel benieuwd naar het resultaat!! We hebben ons geamuseerd en helemaal niet geposeerd, was leuk en spontaan! Mijn kleedje heeft wel afgezien van het park te doorkruisen, maar al bij al was mijn sleep nog niet te vuil.

18u30: We komen aan in de zaal waar onze suite al genoten heeft van een hapje en een drankje. De receptie voor de suite begint en we kunnen eventjes uitblazen en een babbeltje doen. Vanaf 19u15 kwamen er al gasten toe en dan is het zoenen, zoenen en nog eens zoenen! Cadeautjes in ontvangst genomen, envelopjes in onze mooie doos gestopt...de tijd vloog voorbij!

Iedereen binnen, toch tijd voor een korte speech van mijn man :-)! Heeft hij goed gedaan...kort en bondig :-) en hij bedankte ook 'zijn liefje' omdat ik met hem wou trouwen :-)!

Onze traiteur heeft het ook heel goed aangepakt, kwam steeds vragen wat ze konden doen en rond 20u15 opende ons 'belgian favourites' buffetje...frietjes met stoofvlees werden door iedereen gesmaakt (ik heb maar een mini portie gegeten maar het was inderdaad lekker!) en overal zag ik lachende gezichten. Zalig!

Voetjes beginnen pijn te doen, dan maar overschakelen op rode pumps die iets ruimer zitten vooraan...toch nog hakken dus :-)!

22u30: tijd voor dessertenbuffet en het aansnijden van de taart op een remix van pirates...en wat een taart was het ook!!! Tine heeft heel erg haar best gedaan, ze was AF en ook volledig in de themakleuren van de zaal! Iedereen smullen van de taart en de chocomousse, tiramisu en andere lekkernijen!

23u: Ik vraag hoe laat het is en het wordt tijd voor onze openingsdans. Ik kijk naar achter in de zaal en zie mijn mannetje daar nog een half glas cava achterover slagen :-) toch een beetje zenuwen?? De eerste tonen van 'A thousand years' klinken door de boksen...zalig moment! Eigenlijk heb ik niemand zien staan, enkel oog gehad voor elkaar! Na 3 lessen slow hebben we een mooi resultaat neergezet! Heel veel complimentjes gekregen want niemand had verwacht dat we zo een prestatie gingen neerzetten! Ben heel fier op mijn mannetje, heeft hij goed gedaan!!! (filmpje van onze dans onderaan het verslag)

Nadien is het feest echt losgebarsten, jong en oud op de dansvloer...en eigenlijk vooral de laatste 2 uurtjes heb ik non-stop gedanst met nog een kleine groep vrienden - was echt de MAX!! Chapeau voor onze DJ, hij heeft het super gedaan!

Rond 3u15 was het feestje ten einde...toch nog maar snel onze openingsdans nog eens gedaan in een bijna lege zaal...en wat zie ik? Een traantje bij mijn kersverse man...oh ja, ook nog een traantje (of veel traantjes) bij mij!!! Gelukkig...moe gedanst en auto's volledig propvol...tijd om naar huis te gaan :-)!!

Rond 5u ons bedje in en niet zo heel lang geslapen :-) maar wel een overgelukkig gevoel!!

Het was een prachtige dag en we hebben er erg van genoten!!!

Special thanks to:

- Claudia en Koen van CK fotografie - heel aangenaam duo om mee te werken!

- feestzaal Het Beukenhof

- Creative Solutions voor de knappe zaalinrichting

- traiteur Wikkes Food sensation (onze held!!)

- DJ Kinky voor de knalparty

- Couture Ann voor mijn mooie ladybird

- Christ Maenhout voor Orkana Coiffure (Nevele) voor een droomkapsel (EN een geweldige mooie das voor mijn man die we mochten lenen!!)

- Bloem en Blad voor mijn bruidsboeketje

- Tutje en Kiki voor de mooie enveloppendoos en dansvloersticker

- Style your wedding voor de leuke accessoires (bloemenmandje enz)

- Tine voor de mooie bruidstaart

Zo bruidjes en gommetjes, dit was mijn uitgebreid verslagje van onze prachtige wedding day!

En dan nu DE leuze: genieten van begin tot einde...de dag vliegt inderdaad voorbij :-)!!

groetjes

Sandra - mevrouw Van Hoof ;-)

Ik heb maar van 1 ding 'last' gehad op de dag zelf: vanaf het gemeentehuis tot 's avonds had ik een 'plof oor'...zat helemaal dicht en hoorde mezelf in echo praten...maar kom, het JA-woord heb ik toch goed verstaan!! :-) Voor de rest is alles prima verlopen!!

Nog een tip: voor mensen die hun zaal zelf moeten afbreken, voorzie nog een aantal helpers. Ik ben onze helpers heeeeeel dankbaar, want ik zou niet weten hoe die cadeaus en al die decoratiespullen anders thuis hadden geraakt!!

En dan nu...de eerste foto's!!!
Normaal staat alles openbaar op facebook
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152069401885405&set=a.10152068292375405.897030.627785404&type=1&theater&notif_t=like#!/media/set/?set=a.10152068292375405.897030.627785404&type=3

En het filmpje van onze openingsdans:
https://www.facebook.com/tom.hallaert.5#!/photo.php?v=10151222828186337
Als het niet zichtbaar zou zijn, geef je maar een seintje ;-) dan probeer ik het op een andere manier!

groetjes!!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152069401885405&set=a.10152068292375405.897030.627785404&type=1&theater&notif_t=like#!/media/set/?set=a.10152068292375405.897030.627785404&type=3

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 44 | Gelezen: 3000

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik8-9-2012 22:36:16

wauw wat heb jij de zaal mooi versierd echt super chic!!

Jullie zagen er stralend uit hoor!!
nog eens een dikke proficiat

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik8-9-2012 22:41:38

Oh Sandra wat een mooie dag, een heel leuk verslagje!

Jullie zien er stralend uit, echt prachtig! Een heel mooi kleed echt waar.
De zaal zag er ook super uit heel mooie kleurencombinatie!

Geniet van het getrouwde leven..

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik8-9-2012 22:45:15

Het filmpje kan ik jammer genoeg niet bekijken.

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik8-9-2012 22:53:49

Ja amai, hier ben ik eens goed voor gaan zitten! :-)) Superverslagje, het klinkt als een fantastische dag, en dat kon ook niet anders na al die uren en uren tijd die jij erin moet gestopt hebben! De versiering en zaal zagen er prachtig uit, alles schitterend in thema en tot in de puntjes afgewerkt... Jijzelf zag er uiteraard ook magnifiek uit, love the haartjes, het kleedje, de juweeltjes! Niet te geloven dat jouw dagje nu al voorbij is, je hebt er zo lang naar uitgekeken, maar ik ben blij te horen dat je er zo van hebt genoten en hoop dat die fijne herinneringen nog lang mogen duren. Ik wens jou en je hubbie een geweldige toekomst samen, DIKKE PROFICIAT!!! (en hopelijk tot nog eens op dit forum :-))

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik8-9-2012 23:03:15

Hey, super verslagje, super foto 's en wat zie ik ... Ik heb hetzelfde kleed ( denk ik :). Je zag er prachtig uit!!
Heel veel geluk samen xxx

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik9-9-2012 0:04:59

Amai Sandra,wat een zalig verslagje om te lezen!! En inderdaad,alles mooi op elkaar afgestemd in de zaal,en de lounge-hoek,echt geweldig hoor!!

En jij en je man zagen er héél mooi uit! Je bruidsboeket is ook heel mooi!

Geniet van je honeymoon volgende week en we wachten op de foto's van de fotograaf hé ;-))

Groetjes
Nancy

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik9-9-2012 8:27:14

Ooooh Sandra, was mooi! Ik was superbenieuwd naar jouw fotootjes :D

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik9-9-2012 9:06:01

PROFICIAT!!

alles zag er piekfijn uit!!
heel mooie jurk! jullie straalden echt!
de zaal heel mooi aangekleed, proficiat!

ik kan de openingsdans niet bekijken...

ik kan het nog niet geloven dat het voor jou reeds gepasseerd is. en voor ons komt het ook ineens zo razendsnel dichterbij!!!
nietwaar, Lauren, Nancy en alle andere volgend weekend-bruidjes!!!

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik9-9-2012 9:38:10

Amai, mooi verslagje van precies een supermooie dag
Nu heb ik alweer meer en meer zin in ons eigen dagje (dat nog 314 dagen ver weg is ...)
Heel veel geluk samen en "live happely ever after" (zéér mooi op jullie gastenboek en mandje!!!)

tine
14-8-2010
 Meld misbruik9-9-2012 9:52:47

de zaal was inderdaad fantastisch, de eigenares zelf was er echt trots op!
graag gedaan voor de taart, dank je voor het compliment hierover!
de foto's zijn prachtig! net een filmster op die ene foto!

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik9-9-2012 10:31:28

Moooooooiiii!! Wat zagen jullie er stralend en gelukkig uit! Kan het filmpje helaas ook niet zien. Nog een dikke proficiat en een heel gelukkig leven samen!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik9-9-2012 10:33:22

Heel mooi en een heel leuk verslagje!
Een dikke proficiat en geniet ervan !

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik9-9-2012 10:45:01

Gewoon formidabel!!!

De zaal was PRACHTIG!!!

Jullie zagen er ook zeer goed en gelukkig uit!! Heel mooi kleed en kapsel

Het filmpje kan ik jammer genoeg ook niet zien.

De taart vond ik ook super mooi!! En vooral de top vond ik fantastisch hahahaha! Waar heb je dat gehaald trouwens? Of heb jij dat ook gemaakt Tine??

Geniet van je huwelijksreis en vooral van elkaar en nogmaals PROFICIAT!!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik9-9-2012 11:05:24

Knap! Wat een mooie, ontroerende, leuke dag!
Proficiat en geniet ervan!

tinne
18-5-2013
 Meld misbruik9-9-2012 11:25:18

Dikke proficiat!!!

Wat een prachtig verslag en foto's!!!

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik9-9-2012 11:28:02

Hey Sandra,

proficiat!!
Jullie zagen er mooi uit!, echt een mooi kleed!

Geniet er maar van.

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik9-9-2012 11:55:34

Heel mooi. Dikke proficiat!

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik9-9-2012 11:59:08

Wat was je mooi, Sandra!! Heel leuke foto's, ook van de decoratie, helemaal mijn ding!

Proficiat hé! Je had ook stralend weer, super!
Geniet nog van de komende dagen ...:-)

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik9-9-2012 12:11:23

Heel leuk verslagje! Alles zag er zo perfect uit.. die themakleuren echt mooi! Jullie straalden echt en prachtig kleedje ook! Dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!

tine
14-8-2010
 Meld misbruik9-9-2012 13:13:38

hey nathalie, nee de taarttopper heeft sandra besteld in amerika geloof ik. wel tof he?

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik9-9-2012 14:59:32

Sandra,

Wauw!!
Die zaal! Prachtig!
Je kleed, prachtig!
Alles zag er tip top uit!! Proficiat!!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-9-2012 17:50:47

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!!

De cake topper komt inderdaad uit Amerika :-) besteld via Etsy en die heeft veel succes gehad :-)!

Wij zijn nog steeds in nageniet-modus ;-)!

groetjes

Sandra!

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik9-9-2012 18:11:46

Wauw!!! Eerst was je verslagje al leuk om te lezen en dan de foto's, gewoonweg prachtig, ik ben ook helemaal weg van hoe je de zaal versierd hebt, super!!! En groot gelijk dat je nog wat in "nageniet-modus" blijft.

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik9-9-2012 18:18:16

Ja die topper is echt tof!! Ik ga die ook in mijn achterhoofd houden... mijn ventje speelt ook al wel is graag op playstation.. staat hem eigenlijk ook op het lijf geschreven hahahaha

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik9-9-2012 19:16:22

Sandra, ik vind niet 1 woord die het beschrijft dus ik neem een woord die echt tekort schiet: WAW!
In het verslagje is jullie plezier en geluk zo af te lezen. Veel emotionele momenten maar dat mag ook op zo'n dag!
Je kleed is, na de jurk van Kate Middelton, één van de best bewaarde jurkgeheimen gebleven hihi maar wat een knaller: prachtig gewoon! De combinatie met je haar en juweeltjes: opnieuw een waw. Wat een glamourlook! En dan de zaal: megagoed gelukt: precies uit een boekje met een loungehoek die echt af is! Eat this Martha Stewart!
Blijf maar nazweven in nagenietmodus en geniet ook maar volop van de honeymoon.
Ondertussen kijken we in spanning uit naar de volgende fotootjes.
Superdikke proficiat en 3 dikke kussen
Rebecca

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik9-9-2012 19:26:24

Alles zag er gewoon super uit ! Proficiat !

Vanwaar hebben jullie die gastenboek gehaald met die tekst erop ?

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-9-2012 23:05:47

@Rebecca: echt merci voor uw enthousiaste reactie...hihi!! echt merci voor de complimentjes!! het was echt de perfecte dag voor ons!!!

Het gastenboek heb ik via 'alles voor je huwelijk' website besteld, een NL site.

De map op facebook groeit aan dames, er zijn al wat foto's bijgekomen :-)!

groetjes!

Sandra

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik9-9-2012 23:12:48

Hey Sandra!

Mooi verslagje en mooie foto's!!
Het was blijkbaar echt een superdag! Alles zag er zooo mooi uit! Jullie stralen ook echt.
Geniet van elkaar en een dikke proficiat!
Groetjes Femke.

Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik10-9-2012 9:18:14

Hey Sandra !

Wat een PRACHTIGE jurk had je aan ! Alles klopt perfect hé als je je verslagje leest. Zeer mooie en leuke foto's, geniet van elkaar en van het leven als man en vrouw !!!

Groetjes,

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik10-9-2012 10:52:37

Niet dat ik ook maar iets anders verwacht had, maar je zaal was super! Tot in de details, heel schoon afgewerkt!
Heel mooi verslagje om te lezen, hier en daar met 'n serieuze krop in de keel.
Dikke proficiat en geniet nu maar na op jullie turquoise wolk van het getrouwde leven!

Groetjes!

PS: filmpje ook niet zichtbaar hier.

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik10-9-2012 17:18:36

Super verslagje Sandra! :)
Ik heb je al héél véél gefeliciteerd en ge-smst op je dagje maar kan het niet laten om dat hier nog eens te doen ;)

Proficiat Sandra & Tim!
En geniet van jullie honeymoon!!! (Met of zonder bewolking ;) hehe...)

xxx

kim
7-7-2012
 Meld misbruik10-9-2012 19:00:04

Na ons huwelijk ben ik hier niet veel meer actief geweest, maar wist dat je op dezelfde dag als Ann Sintebin ging trouwen, dus zoizo kwam ik hier nog eens een kijkje nemen voor je verslagje! :-)

Je zag er straaalend uit !!! En je themakleuren kwamen in alles terug, echt prachtig!

Dikke proficiat !

xx Kim

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik10-9-2012 19:37:30

Hey Sandra,

Eerst en vooral een hele dikke proficiat! Jullie zagen er stralend uit. En inderdaad, alles tot in de puntjes ... en zoals je gezegd had herkende ik ook een bepaald type huwelijksboeket , op de kleurtjes na... identiek! Heeeeele goeie keuze hahaha!!

Je kleed was prachtig. Hoewel ik er zelf geen droeg ben ik absoluut fan van Ladybird!

Het vliegt voorbij hé meisje! Hier onderaan staat de teller al op "100" vandaag! En ik geniet nog alsof het gisteren was. Ik weet zeker dat jij dat ook zal hebben ;-)

Ik wens jullie allebei een prachitg huwelijksleven toe!

PS : het filmpje is nog steeds niet zichtbaar blijkbaar.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-9-2012 20:34:01

Nog een vraagje: waar heb je de mooie ketting en armband gekocht? Me like !!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-9-2012 22:31:40

Mijn juweeltjes komen van Lemony ;-) online besteld dus...moet wel zeggen dat ik in mijn hals vol uitslag sta...wsl combinatie van warm hebben, parfum en geen echt zilver...maar kom, mooi waren ze wel é!! :-)

Dat filmpje wordt aan gewerkt :-) het staat op de facebook van mijn schoonbroer en kan het niet downloaden.
Maar ik denk als jullie mij toevoegen op facebook, dat jullie het op mijn prikbord wel kunnen bekijken.
Dus: Sandra Van Buggenhout - ik hoop dat jullie mij vinden!

groetjes en nog is bedankt voor alle leuke reacties!

@Patricia: echt een geweldig boeketje é!! :-)

Sandra
7-9-2012

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik11-9-2012 8:08:27

Heel mooi filmpje, Sandra! Ook nog prachtige foto's bijgekomen van jullie superdag...

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik11-9-2012 8:27:43

Ik heb je alvast toegevoegd ;-)

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik11-9-2012 12:29:33

Dikke proficiat! Jullie straalden! Je zag er prachtig uit. Je haar, je kleed, heel mooi! Al die details,"het was af", dat zie je :o)
Geniet van jullie witte broodsweken en huwelijksreis! Veel geluk samen! Groetjes

Manuela
4-8-2012
 Meld misbruik13-9-2012 16:47:53

Super verslagje en prachtige foto's! Je zag er (zoals iedereen al zei) echt prachtig uit!!!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik13-9-2012 19:45:38

Het zag er super uit Sandra!!

Jullie zagen er echt prachtig uit en straalden! Wauw zeg! :-d

Geniet er nog van!

Groetjes!

Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-9-2012 21:16:07

Bedankt dames!!

Kan niet geloven dat het al bijna een weekje geleden is!

groetjes!

Sandra

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik15-9-2012 14:03:50

Mooi verslagje van jullie droomdag: van harte gefeliciteerd aan jullie allebei!

ps filmpje kan ik niet bekijken

groetjes,

tamara

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik17-9-2012 9:38:44

Dikke proficiat Sandra, ik heb lang uitgekeken naar je verslagje, en vandaag eindelijk kunnen lezen (waar werken toch goed voor is) voor de foto's moet ik wachten tot deze middag spijtig genoeg :-( dikke dikke proficiat!!
Ik droom na 2 weken en half nog steeds na, te lezen aan je verslagje zul jij dat ook nog heeeeel lang doen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info