Terug naar overzicht
Hey Stéphanie,Van waar ben je? Ik heb een winkel in Lummen gevonden. En misschien kan je daar naar bellen en sturen die dat op.http://www.kaarskesprocessie.be Groetjes
Hallo! Ik ben in Scherpenheuvel geweest in een winkel waar het op enkele uren al klaar was! Dus ik ben ze gaan bestellen en dan op het gemakje een terrasje gaan doen :-) veel succes!
Hallo!
Ik ben in Scherpenheuvel geweest in een winkel waar het op enkele uren al klaar was! Dus ik ben ze gaan bestellen en dan op het gemakje een terrasje gaan doen :-)
veel succes!
Ik weet niet van waar je bent, maar in de abdijwinkel van Tongerlo hebben ze ook hele mooie kaarsen. Daar gaan wij de onze halen.
Magis in Viersel? Daar heb je prachige, moderne en gepersonaliseerde huwelijkskaarsen!
Wij hebben de onze ook van Magis in Viersel. Heel vriendelijke mensen, kan je ook op afstand over het internet bestellen indien je dit wenst. Maken ook al hun kaarsen nog zelf!
Ik ben van Breendonk (provincie A'pen) Zou idd handig zijn als ik ze over het internet kan bestellen. Zal al eens een kijkje gaan nemen op de site die jullie mij hier voorstellen Nog weetjes hierover zijn nog steeds welkom hoor! Bedankt alvast!