Terug naar overzicht
Heb ook al zitten denken aan een boudoir, maar voel me daar ook niet echt gemakkelijk bij. Ga dit item eventjes volgen, want ben ook op zoek naar iets voor mijn ventje...
Ik heb voor Koen een boekje '101 redenen waarom ik van je hou' gemaakt. Op de ochtend van ons huwelijk zorg ik voor een ontbijtmand! En voor de rest weet ik het nog niet.
Ik ga dit item ook even volgen Het is misschien iets onpersoonlijk, maar ik weet dat mijn ventje droomt van een helikopter vlucht, dus was aan dat aan het denken...
Ik weet het ook nog niet.Boudoir blijft hier wel een optie omdat ik denk dat hij daar wel blij mee zou zijn maar langs de andere kant weet ik toch nog niet of ik het wel durf... Misschien eerst een flesje cava ledigen hahahaha Dat boekje vind ik wel leuk maar dat is niet echt iets voor hem. En voor de rest weet ik het niet dus ik volg ook mee.
ik ga gepersonaliseerde manchetknopen geven.
Ik heb voor mijn ventje een puppy gekocht. Hij was al 11 jaar aan het zagen voor een Franse bulldog. Toen we de kadootjes voor de ouders aan de getuigen hadden afgegeven wou hij zich terug neerzetten en ik zei: blijf nog maar effe staan ik heb ook iets voor jou. Zijn gezicht was super! Maar dat is natuurlijk super persoonlijk. Maar op gebied van verrassingseffect kan ik het alleen maar aanraden.
Ik ga gelijk Sara ook gepersonaliseerde manchetknopen geven met onze initialen , maar ook voor mijn papa waarop staat father of the bride en voor mijn schoonvader father of the groom. Mijn toekomstige wilt heel graag een nieuwe horloge en ik weet perfect welke hij zoekt, dus wss koop ik dat ook nog voor hem. Ik hoop wel dat hij tegen onze trouw er nog geen heeft gekocht, zodat ik dat voor hem cadeau kan doen.
Ik ga waarsch ook voor de boudoir shoot, omdat hij al een paar ke gevraagd heeft naar een foto in lingerie, omdat ik regelmatig naar het buitenland moet :) en ga hem ook een boekje met de 101 redenen geven, heb deze onlangs neergepend en ik was verbaasd hoe snel ik aan 101 zat! :) Ik zou gewoon eens kijken naar je toekomstige en zien wat het beste met hem past.. Zo een boekje of een kalender van jullie twee is altijd leuk, van cadeau zou het iets moeten zijn wat met jullie beide te maken heeft..
Een boudoirshoot is een stap dat je zet, maar wees gerust... de eerste taak van een fotograaf is de dame in kwestie op haar gemak stellen... Als ik een fotosessie maak, breng ik meestal mijn vriendin mee... voor de klant is dit psychologisch al een voordeel dat ze daar niet voor een - toch wel vaak een wildvreemde - man alleen staat... Ik begin trouwens altijd foto's te nemen in kledij alvorens over te gaan naar lingerie... Mijn mening is dat je ook geen perfect figuur moet hebben om zoiets te doen... je hoeft toch geen fotomodel te zijn om een leuke reeks te maken?Greetz,Christwww.christvilez.be www.huwelijksfotografie.info www.onedaymodel.be
Hoi Julie,Mocht je het overwegen om een boudoir shoot te laten doen en je wil graag wat meer informatie dan kan je me vrijblijvend contacteren.In ons Lady's only team zoeken we samen naar waar jij je het best in voelt en hoe je op je mooist kan zijn voor je toekomstige. ;-)Neem gerust een kijkje op www.fotoboudoir.be .Groetjes Lincy