TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
6-6-2014
|
9-9-2012 11:54:22
Bruidshuis en bruidsparadijs in Merksem...
|
|
Fairytale
8-6-2013
|
9-9-2012 12:16:08
Jagré misschien?
|
|
Caroline
23-6-2012
|
9-9-2012 13:43:00
Lillian Claes Herentals en Cermo Turnhout. Maar de beste winkel blijft voor mij The honeymoon shop in Rotterdam. Nadien kan je je jurk gaan passen en afhalen in een servicepunt in Antwerpen. In the honeymoon shop krijg je cava en ze hebben daar heel veel Pronivias kleedjes! Veel succes!
|
|
Peggy
28-9-2013
|
9-9-2012 16:05:03
Ben al gaan passen bij Jagré, La Tiara, JPC en Couture Jetty en heb nergens wat t drinken gekregen Van La Tiara en JPC ben ik wel super tevreden over de vriendelijkheid !
|
|
sarah
17-12-2011
|
9-9-2012 21:10:28
Ik heb 'mijn jurk gekozen in JPC. Een Mota van de pronovias groep. In een woord het was super. Ze hebben mijn mama verwend met cava, ze hebben mij ook aangeboden. Maar ik heb water gedronken tot ik gekozen had.daarna zelf een glaasje gedronken. Ik heb Colet, pronovias, stuart, cymbelline, rosa Clara ,la sposa gepast. Dus keuze genoeg. En ik heb de jurk genomen waarvan de verkoopster zei, probeer eens. Dat is echt iets voor u
Echt een aanrader!
|
|
sarah
3-8-2013
|
9-9-2012 21:20:47
bij la tiara is de enige winkel waar ik en mijn vriendinnen een glaasje te drinken kregen. Ook de enige winkel (ging ook bij jagre en bruidsparadijs) waar ik de enige was in de winkel. De winkel werd echt letterlijk gesloten voor mij, ze hebbe daar ook kleedjes van de pronovias group Ik vond ze daar ook super vriendelijk, ik vind het een aanrader
|
|
Emily
6-10-2012
|
9-9-2012 21:21:25
Ik heb mijn kleedje ook van JPC. Heb er niets te drinken gekregen, maar voor de rest enorm tevreden! Net zoals Sarah heb ik een kleedje genomen waar de verkoopster zelf mee afkwam (ook al had ik zelf een heel andere jurk in gedachten). Succes!
|
|
Emily
6-10-2012
|
9-9-2012 21:25:04
Nog vergeten zeggen: ook van Rosa Clara te Antwerpen ben ik SUPERtevreden! Het is natuurlijk 1 merk, maar ze hebben verschillende lijnen van dat merk (heeeel mooie, ook zeker betaalbare!), en voornamelijk een ongelooflijk vriendelijke verkoopster (het was de mevrouw van de winkel zelf). Ze zei zelf haar eerlijke mening als iets me niet stond, en motiveerde me eerder een te nemen die goedkoper was dan een andere, echt een aanrader!
|
|
Jan
14-8-2014
|
11-9-2012 23:22:43
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|