Terug naar overzicht
Wauw, hele mooi stijl van foto's. Prachtig kleed meid :)! Geniet van het getrouwde leven ;).
Aaaaaah, eindelijk zien we het besproken blauwe kleedje! Heel mooi Fleur, dikke proficiat!! Fotografie is idd toppie, zal een schitterende herinnering zijn! Een prachtige toekomst toegewenst met je hubbie!
Mooi!!! Nog heel veel geluk gewenst!
Wauw, mooi!! Proficiat! Nog veel geluk samen!
Oh Fleur...de Marylise Nova in blauw...echt geweldig kleed!!Je zag er super uit...en het was een mooie dag gisteren é!!!Dikke proficiat en nog goed nagenieten e!groetjesSandra
Mooi! Proficiat en heel veel geluk gewenst!
Fleur, je bent gemaakt voor de blauwe Nova - het was op je lijf geschreven. De eerste foto's zijn alvast veelbelovend - ik ben benieuwd naar meer!Alvast een heel dikke proficiat en 3 dikke kussen!
Dikke proficiat!! Hele mooie foto's, jullie zagen er fantastisch uit!!
Heel mooi Fleur!! Ik heb aan je gedacht hoor gisteren. Ik zag jullie bus staan voor ons en ben aan de feestzaal gepasseerd. Jullie auto was behoorlijk toegetakeld é. Groetjes xxx
Prachtig, zo'n blauw kleed! Het staat je echt heel mooi!Geniet nog goed na van jullie dagje, de mooie foto's zullen jullie daar wel bij helpen :-)Proficiat!
Je zag er stralend uit meid!!! Echt schoon kleed! Ik hoop dat mijn zwart kleedje ook zo mooi ga uitkomenProficiat xxx
Amai wat een mooie jurk zeg!Proficiat met jullie huwelijk!!
Heel mooi! Super mooie foto's. Jullie stralen allebei en de jurk is ook heel mooi.Nog een dikke proficiat!
Super, eindelijk nog eens een echt gekleurd bruidje!Het stond je super, past geweldig mooi bij je ogen ook!
Hele mooie foto's Fleur! Nen dikke proficiat!!!