Terug naar overzicht
Hele mooie foto's Kaat!!Mooie jurk...de bruidsmeisjes denk ik? ook allemaal mooi in hetzelfde kleurtje!Waren de teenslippers de bedankjes? Of was het voor de vrouwen met pijnlijke voetjes? Wel heel origineel!!Echt mooie foto's, mooie stijl van fotografie ook!Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!groetjesSandra
Mooie foto's! Je zag er prachtig uit! Dikke proficiat. Nog veel geluk samen!
Proficiat en heel veel geluk gewenst!Hele mooie foto's!Jullie zagen er stralend uit!GroetjesAgnes
Wat een mooie foto's!! Er hing een feeërieke sfeer rond jullie feestzaal, echt prachtig.Je was een beeldige bruid met een minstens even beeldig kleed! En de bruidsmeisjes waren inderdaad very matchy - heel mooi gedaan.Vanwaar heb je de slippers gehaald? Super leuk idee!Een heel dikke proficiat en blijven nagenieten!!!
super mooi
wauw, nen dikke proficiat!!zijn supermooie foto's x
Precies een sprookje! Mooi met de orchideeën die telkens terugkomen.Proficiat en geniet er nog van!
Olala, I like! Schitterende foto's, classy trouw, dikke proficiat!!
Hele mooie foto's!!Dikke proficiat!
Prachtig! Heel mooi kleedje en de orchidee in je haar, super detail!
Oh ja, dikke proficiat :-).
Ontzettend mooie foto's!Proficiat!!
hele hele prachtige foto's!!!!!!!
Oh Kaatje, supermooie foto's! Ik kan niet wachten om de rest te zien! Dikke zoen. (One of the bridesmaides;))
Prachtige foto's!Ik vind trouwens dat je heel erg op Emma Roberts lijkt. :D
Amaai, prachtige foto's!Je haar is gewoon super met de bloemen. Alles paste gewoon perfect bij elkaar.Proficiat!!
Super mooie foto's, nog een dikke proficiat!!!
Dankjewel allemaal!De slippers komen van de Action, en waren inderdaad voor de pijnlijke voeten van de vrouwen :)
¨Proficiat een heel mooi kleed had je, de slippertjes vind ik ook supper, hoeveel paar had jij? Waar heb jij de slippertjes gevonden?Groetjes