Terug naar overzicht
Alvast een dikke proficiat!!! En ik wens je nu al heel veel plezier met het plannen! Ik zou ook eerst even goed met je ventje praten en kijken wat jullie allebei willen. Al wat ideetjes op papier zetten en dan idd kijken naar een voorlopige gastenlijst zodat je al een idee hebt.. Ah ja en uiteraard eens bij die nicht horen he
Whiiiiii en welkom! Van zodra je met de nicht gepraat hebt en je weet welk soort feest en voor hoeveel personen ongeveer, kan je op zoek naar een zaal. Wanneer je de datum van de zaal kent, kan je de gemeente en eventueel kerk vastleggen.Nog eens whiiiiiii en enjoy !!!!
Proficiat!Je lijkt goed bezig te zijn. Zaal is inderdaad het belangrijkste om echt vast te leggen maar dan moet je toch al een beetje idee hebben van je concept. Het concrete eten bv kan later nog wel.
Proficiat met jullie verloving en welkom op het forum!! Het belangrijkte is het gemeentehuis (soms kan dat pas 6 maanden op voorhand), de kerk en de feestzaal.Nadien kan ik je aanraden om al een fotograaf, DJ te zoeken. Eventueel vervoer vastleggen, een afspraak maken voor uw haar en make up. Dat zijn toch dingen waar je ook snel moet bij zijn, de goeie zijn snel volgeboekt.En nadien kan de zoektocht beginnen naar je kleed, accessoires, kan je ideeën opdoen voor uw uitnodigingen, misboekje, ...Er komt veel bij kijken. ;)Veel succes en geniet van elk moment, van alle voorbereidingen!
Bedankt voor de berichtjes al!Datum is ondertussen OK: de nicht trouwt in april, wij willen september dus we lopen elkaar zeker niet in de weg :-)Juist even de koppen bij elkaar gestoken en we gaan bij een aantal feestzalen offertes opvragen voor 3 verschillende concepten (we zijn er zelf nog niet goed uit wat we willen, maar dit hangt vooral van de kostprijs af):1. uitgebreid eten met koud/warm buffet (50 man) - dessertenbuffet met nog eens 75 man die aansluit + fuif. Drank voor 125 man all in.2. diner aan tafel (50 man) - dessertenbuffet met nog eens 75 man die aansluit + fuif. Drank voor 125 man all in.3. diner aan tafel (30 man) - dessertenbuffet met nog eens 95 man die aansluit + fuif. Drank voor 125 man all in.We willen sowieso na de mis in onze feestzaal een receptie voor alle aanwezig tijdens de mis + de collega's, verre kennissen die we niet op het avondfeest uitnodigen.Ik ben eens benieuwd wat voor prijsoffertes we krijgen :-)Onze regio is centraal Limburg.Ik weet dat we snel vooruit gaan met de voorbereidingen maar ik wil zeker onze datum kunnen behouden en dus de grote zaken al vast leggen. Fotograaf: we hebben al iemand op het oog (in onze kennissenkring die we al jaren geleden hebben gevraagd), dus morgen die ook eens een mailtje sturen :-)
Jullie zijn al goed gestart als ik het zo hoor! Super! Good luck!
Super! Proficiat met de verloving!Nu begint de zalige tijd van voorbereiden, dromen, plannen,... :-)Bij ons is het in het begin ook snel gegaan met de zalen, omdat je daar toch snel moet bijzijn. Eens dat vastligt heb je toch al een geruststelling.En dan kan je het lijstje verder afwerken. Silke gaf al een mooie opsomming. In die volgorde hebben wij het ook gedaan :-)Verder staan er in de bruidsmagazines ook heel handige to-do lijstjes die je op weg kunnen helpen.Veel plezier ermee nog!GroetjesJoyce
Een dikke proficiat met je verloving, welkom bij de club !Zo te lezen ben je er al direct goed ingevlogen, want sommige dingen zou je echt 1 jaar ervoor moeten kunnen vastleggen.Nog veel voorbereidingsgenot en dan zullen we elkaar hier wel vaker tegen komen Groetjes