Terug naar overzicht
Ontzettend veel sterkte meid!Snap die reacties van die mensen toch niet hoor, het is toch niet omdat je al een kind hebt dat dit dan allemaal maar niks is...Knuffel
Heel veel sterkte! Die reacties zijn idd helemaal niet gepast! Hou jullie goed!knuffel!
Oh ik vind dat echt zo erg! Ik begrijp je maar al te goed dat je graag een zusje of broertje voor jullie zoontje wilt. Die reacties slagen echt op niets. Zeker de moed niet opgeven. Veel sterkte!
hey sterkte! sommige denken gewoon niet na wat ze zeggen; Toen ik voor 2de keer zwanger werd kregen we te horen dat het een tweeling was maar helaas op 10weken stopte het ene hartje en kregen we van een toen schoonzus ( nu mijn broer ex-vrouw) ach wat zouden jullie doen met 3kinderen is maar beter zo!! Was op dat moment ontroostbaar want even goed had het zeker welkom geweest. Ok het is de natuur dat zegt er is iets niet juist dat kan ik aanvaarden maar sommige mensen moeten eerst nadenken !! Dus heel veel sterkte
Veel sterkte!
dank u wel iedereen.miranda van mij was het nu ook op tien weken. devorige keren iederee keer aan acht weken.toen ik acht wken was was deze keer alles in orde maar met mijn vorige miskramen moest ik om de twee weken op controle, het hartje moet gestopt zijn aan negen weken volgens de gynaecoloog
Oooh Mieke :-/ *knuffel*. Veel sterkte! Mensen denken inderdaad niet na... Laat het niet aan je hart komen - ze zeggen het zeker met goede bedoelingen, en willen je wellicht troosten...alleen op een lompe manier... een zeer lompe manier.
Zo'n dingen doen zo'n pijn, en enkel de mensen die het zelf ooit tegen gekomen zijn verstaan dat ook. Ik spreek van ondervinding, al was het dan maar 1 keer, en geen 4 keer!!Van vele mensen krijg je geen begrip en voor hen gaat het leven gewoon verder, maar voor u blijft het allemaal even stil staan.Hebben ze al onderzocht wat de oorzaak zou kunnen zijn?heel veel sterkte Mieke!!
Tja mensen kunnen soms echt domme dingen zeggen!Ik wens jullie veel sterkte!!!!
veel sterkte!goh, 4 keer, ik mag het niet dromen. tis toch telkens weer die hoop die afgenomen wordt.ik hoop voor jullie echt dat het alsnog lukt om zalig zwanger te zijn.en inderdaad, je hebt er al één, op wat slaat dat nu?!goeie moed houden, hoor!(hebben ze een idee wat de oorzaak is? wat het ook is, het is misschien beter om het te weten, dan het niet te weten.)er schijnen alvast 4 heldere sterretjes aan de hemel speciaal voor jullie...!
Heel veel sterkte meid!!!
mercikes en Mieke zou indaad aan gynecoloog vragen wat er juist fout gaat.
veel sterkte
Heel veel sterkte!!!
dank u wel iedereen, moet op controle bij twee weken naar gynaecoloog en hij zal dan inderdaad verdere testen doen om de eventuele oorzaak te vinden.bedankt voor de steun
ben vorige week woensdag samen met mijn verloofde moeten gaan naar het labo in het ziekenhuis om bloed te laten afnemen van ons beiden en dit gaan ze nu testen op de chromoxomen.wel zeven weken wachten op de uitslaggroetjes
Succes, hoor, we duimen voor jullie!is misschien weer 7 weken wachten, maar je weet wel dat ze er nu mee bezig zijn en dat je antwoorden krijgt, sowieso...sterkte en groetjes!
dank u vicky!