Terug naar overzicht
Hallo,ik ben ook eens bij mia monta langsgeweest op hun opendeurdagen vorig jaar. Ik vond het daar maar niks. Niet echt vriendelijk en de prijzen waren ook wel duur. Ben achteraf eens naar Geraardsbergen geweest. Bij Modeshow. Daar heb ik mijn goesting gevonden en besteld. Ze waren er heel vriendelijk en vooral heel eerlijk in hun advies. De prijzen vielen ook beter mee. Ik raad je zeker aan om daar ook eens te gaan kijken.Groetjes,Sarah
Hallo,Ik ben vorig jaar ook naar de opendeurdag bij mia monta geweest. Vond ze wel vriendelijk (heb verschillende kleedjes gepast)maar het was niet echt mijn stijl. Heb uiteindelijk voor een kleedje van linea rafaelli gekozen en dat hebben ze jammer genoed niet bij mia monta.Zou zeggen, eens gaan kijken kan nooit kwaad en misschien vind je wel je droomjurk.Groetjes Elke
Dag Ina,oh ik ga volgende zaterdag, 30.09 naar Mia Monta voor mijn 1ste pasbeurt. Ik vond ze héél vriendelijk, heb er 2u zitten passen, ben zelfs beginnen wenen omdat ik mij zo dik voelde in een wit kleed. En toen waren ze heel begripvol en vonden ze een beige kleedje van Nicky Vankets. Opgelucht ben ik naar huis gegaan. Dominique25.11.2006
Dag Ina,Kan jij mij zeggen in welke prijsklasse de kleedjes van Mia Monte vallen? Hebben ze er ook vrij simpele kleedjes zonder teveel tierlantijntjes?Bedankt!groetjes Ann