TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sanderijn
|
10-9-2012 11:53:03
Hallo Emilie, ik kan er als professioneel muzikante met jarenlange ervaring zeker iets moois van maken. Kijk gerust eens in mijn gastenboek voor reacties. Voor meer info mag je me contacteren via tantrijn@hotmail.com groetjes, Sanderijn
|
|
Jacky
|
10-9-2012 19:25:35
Voor west-vlaanderen weet ik een zangeres die vaak op trouwfeesten zingt, onlangs heeft ze nog een openingsdans gezongen en dan een paar liedjes en wat animatie.
|
|
cindy
1-9-2012
|
10-9-2012 20:34:23
hallo wij hadden de wysiwyg wedding singers en zij hebben onze viering super gemaakt wij hadden 1 muzikant en een zanger en zangeres maar er zijn verschillende variaties mogelijk een echte aanrader groetjes
|
|
Kris
|
10-9-2012 22:14:33
Hoi Emilie, We kunnen Cindy alleen maar bijtreden: de Wysiwyg Wedding Singers maken jullie viering super :-) Meer info op www.wysiwygvzw.be of op deze site! groetjes, Kris
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
12-9-2012 11:49:57
Beste Emilie, Proficiat met jullie huwelijksplannen! Mail gerust voor meer info! jozefiendefeyter@hotmail.com Heel veel geluk! Jozefien
|
|
Annelies
4-8-2012
|
12-9-2012 12:46:58
Wij hadden EaZe, met als zangeres Wen Bellens en zanger Tomnaso en een pianist,
En het was echt prachtig, iedereen die was komen kijken was onder de indruk, prachtige stemmen, je kan de liedjes kiezen uit een hele lange lijst, ik had zelfs een verzoeknummer van miracle van milk Inc en ze hebben dit speciaal ingestudeerd .
Het heeft onze viering een hele grote meerwaarde gegeven,zelfs mijn man had tranen in zijn ogen omdat het zo mooi was.
Hun prijs is incl. De kilometers,
Groetjes,
|
|
Jordy
|
12-9-2012 13:48:53
Vanuit Nederland:
Check Acoustically Yours.
Erg prettig tijdens de ceremonie en voor de receptie. Mogelijk in verschillende bezettingen. Wij hadden hun tijdens onze bruiloft.
Groet Herwin
|
|
Bart
|
18-9-2012 21:51:01
|
|
caroline
|
23-9-2012 18:08:17
|
|
jasper
|
12-10-2012 10:11:23
|
|
Xavier
|
27-10-2012 9:28:25
Hallo Emilie,
Mocht je nog niet gekozen hebben, je kan ook eens een kijkje komen nemen op onze pagina en websites, we brengen live zang (zangeres/zanger) met begeleiding van gitaar en/of piano (trio), in verschillende formules, zowel voor de kerk als de receptie. Beide gecombineerd hebben we ook al vaak gedaan. We stellen dan 2 installaties op zodat er geen verhuis nodig is, geen tijd verloren gaat, en de gasten niet gestoord worden tussen beide optredens.
Groetjes,
Ingrid & Xavier Love Mission/Mission Impossible
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|