Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Buitenkomen kerk

20-9-2006 16:56:11
Hoi,
Wij trouwen op 16 december. Graag willen wij de mensen die de moeite hebben gedaan om naar onze mis te komen, een drankje aanbieden. We geven echter geen receptie dus willen we dit doen in het prieeltje voor de kerk. Maar nu is de vraag... wat zouden we kunnen aanbieden? Iets van warme drank is misschien praktisch niet haalbaar. Als je in de zomer trouwt, is het natuurlijk gemakkelijker want dan kan je bijvoorbeeld een ijskarretje laten komen. Heeft iemand een voorstel?
Bedankt,
Inge

inge
12-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 958

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik20-9-2006 18:15:00

Hey,

De papa van mijn vriend had onlangs een evenement georganiseerd en daar stond een koffiewagentje. Ik weet niet of dit misschien iets is.

Groetjes

Katleen
23-12-2006
 Meld misbruik20-9-2006 18:23:10

Mijn zus is anderhalf jaar geleden getrouwd op 18 december (en wij dit jaar op 23 december :-)) en had gezorgd voor gluhwein en warme chocolademelk. Dit was via een vriend die buiten zijn uren als traiteur werkt die ervoor gezorgd heeft ...
Veel succes ermee !

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik20-9-2006 20:06:42

Hoi,
Ik denk dat glühwein(haalbaar in een zo'n ketel op een gasvuurtje), en fruitsap en een glaasje wijn wel zouden aanslaan, tenslotte moet je ook rekening houden met het feit dat niet iedereen voor warme wijn is,...
Lijkt me supergezellig!!!
Succes

inge
12-8-2006
 Meld misbruik20-9-2006 20:33:47

Hallo meisjes,
Bedankt voor jullie reacties! Glühwein en warme chocomelk lijken ons inderdaad echt gepast, alleen moet ik oppassen dat ik niet mors he ;).
Kelly, zou je misschien meer informatie over dat koffiewagentje kunnen achterhalen a.u.b.? Ik heb er immers nog nooit van gehoord.
Bedankt,
Inge

Lien
21-7-2007
 Meld misbruik20-9-2006 20:56:18

Heb je al gedacht aan jenevertjes? Niet iedereen lust het dus je moet zeker ook iets aders voorzien, maar ik denk wel dat je er veel mensen blij mee maakt!

Veroniek

Meld misbruik21-9-2006 10:18:20

Hoi Inge

Mijn schoonbroer had aan de kerk ook een tafeltje staan met jenevers, allerlei verschillende soorten (in totaal 6)... Was héél leuk!
Alleen jammer, want ik drink geen alcohol en ze hadden niets anders voorzien...
Dat waren mensen uit hun volleybalclub dit dit georganiseerd hadden!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Birgit
16-12-2006
 Meld misbruik21-9-2006 11:58:27

Dag Inge,

gewoon even zeggen dat wij ook aan de beurt zijn op 16 december! Wij voorzien niet meteen iets aan de kerk, maar op voorwaarde dat het niet sneeuwt of regent is de receptie bij ons in de tuin van de feestzaal; met glüwhein, warme hapjes, kerstbomen, lekker warme vuurtjes, kaarslicht... Leve de sfeer hé in december! Veel succes nog,

groetjes,
birgit
16.12.2006

inge
12-8-2006
 Meld misbruik21-9-2006 18:17:37

Er zitten leuke ideetjes tussen, nu gaan we kijken wat het meest haalbaar is om te organiseren. Bedankt voor de ideetjes!

Birgit,
Super hè om in de winter te trouwen. Wij stoppen zelfs na onze huwelijksdag niet met de gezellige sfeer want we vertrekken in de kerstvakantie op huwelijksreis naar Lapland. We verwachten er allebei heel veel van, omdat het toch een echte 'winterreis' is en geen alledaagse huwelijksbestemming.
Groetjes,
Inge

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik22-9-2006 7:58:51

Hey Birgit,

Het idee vind ik wel super, maar of de mensen dit zo super zullen vinden vraag ik me wel af. Ik kan me voorstellen dat ik daar toekom in mijn mooie kleren en zonder jas omdat het toch rap vanuit de auto naar de feestzaal is. Ik denk dat je best de mensen verwittigt dat de receptie buiten zal doorgaan, zodat ze zich erop kunnen kleden.

Groetjes,
Fieke
7/07/2007

Birgit
16-12-2006
 Meld misbruik22-9-2006 19:48:38

Dag Fieke,

je hebt gelijk hoor; maar we hadden dat al voorzien op onze uitnodigingen! Ik mag er ook niet aan dénken dat ik in mijn feestelijk topje moet staan bibberen ergens in de koude... En de zaal voorziet ook poncho's voor de vergeetachtigen... ;) groetjes,

Birgit

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...