Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

08/09/2012 sorry voor het epistel

10-9-2012 11:56:12
hmmm hoe beginnen ?
Laat ons starten bij de avond ervoor.
07/09. 15u de bel gaat school gedaan vlug hayden van school halen alles in onze kleine bug steken nog een laatste zoen aan mijn man ja ja nu mag ik het zeggen . Het voelt een beetje raar want je weet dat er een grote dag te wachten staat en maar 1st een eenzame nacht.
samen met zoontje naar oostende.
Daar moest ik nog om kadootjes voor de getuige (last minut beslist om toch iets te kopen ) dus hop naar kinepolis om cadeaubon met 2 tickets dank en snoep.
ondertussen al 2 telefoontjes gekregen van zus en vriendin waar we zaten . hayden afgezet bij mijn schoonmoeder want hij blijft daar slapen .
Dan maar door naar het kapsalon van papa waar zusje werkt en daar begint het de 1ste verrassing voor mijn man ik ga terug voor blond (het lievelingskleur van mijn man) dus kleuring + meches = heel lang stil zitten
ondertussen heeft mijn vriendin mijn nageltjes (hand & teen )gevijld en french gelakt.
ondertussen hadden er 2 mensen afgebeld voor het avondfeest wegens verbreken relatie vlug telefoontje naar collega gedaan die voorzien was receptie en die zag het wel zitten oef . eenmaal de haartjes mooi blond onder de droger met krulspelden en dan had ik nog een reuze werk mijn bedankjes voor de vrouwen was de donderdag toegekomen maar wij waren niet thuis dus maar de vrijdag er om gekunnen doe ik de doos open en kon wel huilen mijn eend zeepjes waar mooi maar veel veel kleiner dan verwacht (zo de grote van die mini eendjes dat ze in zon doopsuikerplastiek balletje doen) khad ze laten verpakken omdat mijn man zei van dan heb je geen werk meer amaai zenne dat zakje was veels te groot voor het eendje zat daar enkel een klein grijs kartonnetje in om het recht te houden en van boven was het een paar keer overgepooid en vast geniet ! geen zicht ! no way dat ik dat aan mijn gasten ging geven dus zakje open sier gras in eendje terug in +sticker van ons om af te sluiten (een ezel werkje dus ) uiteindelijk om 22u30 voor de zetel met zus en een dikke martini alles nog eens gecheckt en hop om 00u bedje in
08/09
voorzien om 7u opstaan maar stiefmoeder zo zot als een doos begint 1000 vragen te stellen om 6u s morgens (maja slaap maar verder hoor hihi) dus dan toch maar opgestaan gedoucht en boterkoek geten . kapster en visagiste voor suite komt toe . dus hop ik naar boven om aan mijn make up te beginnen . Juist mijn wimpers geplakt of mama is daar al om mijn haar te doen. niet veel later ook de fotograaf. dan wat gesukkelt met mijn birdcage wat het moest mooi hangen maar niet tegen mijn wimpers komen. uiteindelijk ist de fotograaf die het het mooist heeft gedrapeerd en speldjes in en klaar . ondertussen blijven er maar mensen toe komen brrr ik krijg 1000 vlinders in mijn buik.
en nu het kleed vlot instappen maar dan een stiefmoeder die niets meer kan door de zenuwen gelukkig is de fotograaf kalm en begint hij instructies te geven in een mum van tijd was ik heel stevig in geregen met een dubbele knoop (geleerd van int leger ? ).
opeens is het moment daar dan je hoort de ceremonie meester instructies geven en dan mocht ik de trap afdalen . heel voorzichtjes stap voor stap met bevende handen en het volle besef opeens dat dit nu echt is wij gaan trouwen !! . en dan zie ik hem mijn man geen tranen maar een grote glimlach van de ene oor na de andere .
ik daar in tegen had bevende handen en ja de tranen waren daar. Wat de andere mensen hebben gezegd, hoe ze deruit zagen toen ze mij voor het 1st zagen kan ik jullie niet vertellen want ik weet het niet .
ik had enkel oog voor mijn ventje op dat moment .
nu was de spanning al een beetje uit klinken met cava en een mini boterkoekje,en hop per groepjes van 4 de lift in naar beneden.
in hun auto en wij in de limo .
aangekomen aan het stadhuis stond de suite al mooi opsteld maar toch al lichtjes te puffen in de warme zon :)
allemaal naar binnen allebei ja gezegd en poef het was voorbij (is echt mega kort in diksmuide) na heel papiertjes te tekenen en een naam die verkeerd stond dus opnieuw mogen herbeginnen (blijkbaar was ik mijn eigen getuige ) . Dan begint de burgemeester of we wel iets waten van diksmuides tradities en dat ze een vraag ging stellen .
beiden begin al te zweten want wij zijn oorspronkelijk van oostende en hebben ons na 5 jaar nog altijd niet echt in de diksmuidse cultuur geinterseerd .
dan zegt de burgemeester hier in diksmuide is wie het eerst het trouwboekje pakt de baas in huis! hilarisch moment iedereen plat vant lachen want voor mijn man ook maar in actie kon komen had ik het boekje met beide handen vast en had hij een duw gekregen maar kheb toch lekker gewonnen . zoontje was willeswaar niet akkoord vroeg het trouwboekje gaf het aan papa en zei heel trots zie papa nu ben jij de baas .
nog een paar foto's een flas champagne van de limo en hop richtig blankaert voor de picknick en fotoshoot van ons iedereen vond het zalig zeker met het mooie weer . het poseren in de warme zon was niet altijd even gemakkelijk.de broodjes waar 1 voor 1 op de broodjes zaak had er echt iets moois van gemaakt.
Dan naar de kerk (eerst nog rondje met de limo want we waren te vroeg ) ik moest in de limo blijven tot iedereen binnen was . dan komt de ceremoniemeester ze vinden de juist muziek niet gelukkig reserve cd mee. hup dan uiteindelijk wel naar buiten met papa aan de arm de bruidskindjes voor ons mijn zoontje met de ringen mijn neefje met een bord "ga opzij hier komt de bruid" maar geen muziek halverwege dan toch ja halo dat menske heeft ook haar beste tijd gehad vrees ik. Mijn versiering vond ik super zelfs de pastoor was er lyrish over en heeft geprobeerd mijn vaas af te troggelen .
alles in de kerk was goed voorlopen met sommige intense moment .
de gebeden met speciale aandacht voor de papa van mijn man die in april verloor.
onze zelfgeschreven geloften die mijn man bijna niet meer kon uitspreken omdat die zo overwelmt was .
Maar ook grappige moment toen mijn zoontje de pastoor probeerde om te kopen met 50 cent om een hosti te kunnen krijgen
toen de ringen werden gezegend en er wij water om mijn zoontje zijn schoen belande en hij bijna een toeval kreeg dat zijn schoen nu vuil was kheb zeker 3x moeten zeggen dat het maar water was
en toen ik de ring van mijn man niet direct of zijn vinger kreeg en heel luid shit alor zei (blijkbaar keek de pastoor heel boos maar dit heb ik niet gezien .
het muziek was dat niet ze heeft 2 xmaal gemist en dat ene liedje dat ze heeft overgeslaan ip dat ze ze dan switched nee ze laat 2x tzelfste spelen nu geen kat heeft erop gelet blijkbaar.
ook spijtig was dat echt weinig volk was (mooi weer heeft blijkbaar ook zijn nadelen alsook als je niet meer in je geboorte dorp woont en ver werkt ) er waren zelfs mensen die er waren bij aankomst en bij het verlaten van de kerk maar tijdens de mis gezellig terrasje gdaan ???
swat voor waren de momenten zalig.
uittrede was voorzien met bubbelblazers maar schoonzus had al verrassing ballonnen voor de mensen mee dus na het laten opstijgen van onze 3 balonnen met foto van mijn man zijn papa (heel intens) vlogen een hoop balonnen mee.na nog wat foto's en een fles champi van de limo een hilarisch rit naar de feestzaal . alles werd nog vlug klaar gezet zoals ik het wilde (deco ,wensboom,letters enz) kwamen de 1ste gasten aan . de recptie was heerlijk qua eten ,service ,weer maar veel te snel voorbij (je moet echt door lobbyen als je toch iedereen eens wil zien) .niemand had ook veel zin om te vertrekken want de avond gasten kwamen toe en iedereen van de receptie was er nog terwijl die om 18u30 voorbij was en de avondgasten om 19u toekwamen. om 20u15 werden we naar binnen geropen van de maitre maar geen ziel die bougeerde hihi wat wil je met zon zalig weer uiteindelijk om 20u30 waren ze toch op hun plaats .
binnen gekomen op beautiful day U2 zwaaien naar iedereen en de dj vloog er direct in mensen stonden te roepen en te zwaaien met servet ze deden alles wat de dj vroeg . dan zei de dj en nu de totaal onvoorbereide speech (was ook zo was grappig en tis gelukt dusja :)) heb dan ook maar direct een kadoo gegeven aan de ouders bongo bons voor mama en schoonmama ,gegraveerde champagneglazen voor stiefmama.
het eten was zalig maar veels te veel iedereen heeft er dik van genoten. tussen het hoofdgerecht en dessert ging ik normaal mijn kouseband verloten maar de collega's hadden een kwis met begeleide foto's van ons gemaakt
lang leve facebook zeker het grappige was is dat het een 1 persoon van iedere tafel was die naar voor moest komen om de kwis te beantwoorden soms heel rare antwoorden :) voor de winnaar moet ik nog eens een taart bakken. dan vlug grote show met de geflambeerde taart en dessert buffet was geopende .
zus had dan nog een leuke reportage met foto's van mijn man en ik van klein tot groot . Voor mijn zus heel moeilijk want ze is super verlegen dus in die micro spraken was enorm voor haar.
ze heeft dan nog een liedje laten spelen van nelly furtado o'm like a bird ( omdat ze dat als kind verkeerd zong en we haar er nog altijd mee pesten . spontaan zijn we dan naar voor gelopen elk een micro en beginnen zingen (zij haar kinderversie en ik de juiste) en dan was het hilarisch moment van de avond . we zaten aan elkaar vast onze haarspelden waren verstrengeld en een vriendin heeft ons moeten helpen de tranen stonden in ieder zijn ogen van t lachen twas snel gedaan met zingen . dan maar de kouseband door mijn man laten afdoen (en meneer wilde het perse met zijn tanden doen ) heel leuk moment gegooid naar de mannen met op de achtergrond het liedje hot in here en ik mijn bruidsboeket naar de vrouwen op single ladies. nadien onze openingsdans wnat we waren al veels te laat het was al 00u30 10 jaar samen proficiat !!! gedanst op my kind of love emily sande.
iedereen zijn sterretjes aan was super omdat te zien.dans met papa op dochters van marco .
mijn man heeft dan met zijn mama gedanst en dj vond dat een beetje raar 1st maar kben blij dat het toch zoo was want het was een enorm intens moment voor mijn man en mama (ze hebben beiden geweent) op i want to hold your hand van glee http://www.youtube.com/watch?v=NpdBnASwuvE was de bedoeling om na de 1ste minuut mensen te laten bij komen want mijn man danst niet graag en staat niet graag in de sporlight maar de dj voelde het ook blijkbaar aan want hij heeft geen woord gerept.
dan is het feest in volle vaart van gegaan .ik ben bijna niet meer van de dansvloer geweest en ventje heeft de gatsen pr gedaan twas echt een super dj hij heeft meegedanst en al niet te doen :).
om 5u moesten we stoppen (staat zo in contract) en om 5u15 oeps hebben we dan nog eens onze openingsdans gedaan met iedereen rond on (zon 60 man ) heel speciaal moesten ze van de dj opt tlaaatste de kring verkleinen en werd er hieperdepiep hoera gezongen . dj had ook niet veel zin om af te sluiten en heeft dan toch een lied gespeelt van ich wil een dansen (maar dan int duits) . De neven en nichten zijn nog gaan afterparty'n in de princesse en wij zijn te voet naar ons hotel gegaan naar een heel moeizame klim naar boven (super smalle trap en reuze kleed ) onze kamer binnen heel mooi weer black and white concept . Maar dan een probleem ventje krijgt mijn jurk niet open dus met ne rode kop kamer er naast aan papa gaan vragen nu eenmaal de knopen er uit kan mijn ventje zijn plan er mee trekken en dames zelfs na zon lange dag hebben wij toch onze mooie slaapkamer goed benut . om 11u eruit en allen aan ontbijt zalig ik raad dit iedereen aan we hebben daar echt van genoten. vlug dan ons gerief van de feestzaal in de auto's geladen terug naar het hotel waar we dan tot 17u in en rond het zwembad hebben gelegen met een aperitief . iedereen is dan naar huis gedaan en ja helaas het is voorbij . man man en ik hebben dan toch nog iets kleins gaan eten met on zoontje en eenmaal die in bedje lag hebben we samen nog onze envelopjes bekeken .
foto's volgen nog kheb er zelf nog gene gezien.
tips:
dj blackstar http://www.studioblackstar.be/
onze super ceremonie meester pieter cloet http://www.ceremoniespieter.be/index.html iedereen was vol lof over hem en ondanks mijn strak schema hadden wij gelijk overal zeeen van tijd (ik weet niet hoe maar het was zo)
feestzaal denotter super eten en heel vriendelijke bediening maitre was ook top
limo dc http://www.limodc.be/ hebben da ook super gedaan heel vriendelijk en echt waar voor je geld !!!
de mooie stropdassen http://www.stropdas.org/ die in 2-3 dagen mijn stropdassen bezorgde zelfs die van mijn zus haar vriend die maar de maandag voor het huwelijk wisten dat ie in de suite ging mee zijn
pierre yves aalst voor de schitterende service en jurk de mensen konden maar niet zwijgen over mijn jurk.
wormland voor hugoboss kostuum .
jullie en het forum voor de inspiratie en de steun
brianto voor de snelle service en mooie champagne glazen .
hotel fleur de lys voor een heerlijk avond en dag aan het zwembad :)

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 2352

sofie
21-7-2012
 Meld misbruik10-9-2012 12:45:57

Proficiat Tima. Supermooi verslag. groetjes sofie

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik10-9-2012 12:59:50

Prachtige verslagje! Nu wil ik wel je kleed zien!!!! (en je suite)

Bedankt trouwens voor de tip van de dassen. De onze zijn vrijdag aangekomen!

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik10-9-2012 14:04:46

Nu ben ik nog veeeeeeeeeel nieuwsgieriger naar de foto's!! Wat een heerlijk verslagje, bedankt om het te delen! Super te horen dat het een dag was zoals je ervan had gedroomd... Wie heeft gedraaid van Studio Blackstar? Sam of Niels? Wij hebben hen ook, dus dat belooft :-)
Laat maar gauw komen die beelden!!!

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik10-9-2012 14:12:27

Ik ben nu ook wel héééél nieuwsgierig naar de foto's hoor :)
Wie heeft je make-up gedaan? Ik wil ook graag valse wimpertjes, maar niet veel visagisten willen dat doen (ze vinden dat een bruidsmake-up vooral naturel moet zijn). Vind ik stom, de bruid kiest toch zelf wat ze mooi vindt zeker!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik10-9-2012 15:07:18

@ elisabeth : het was sam zelf :)
@ stephanie: ik zelf :) de visgiste die kwam voor de suite was ook zo bezig gelukkig moest ze met haar polletjes van mij blijven
@ bruidje2013 : daarvoor is het forum :)
ik wacht ook vol ongeduld naar de 1st foto's maar kdenk dat ze allemaal nog aant bekomen zijn

Sanne
13-9-2013
 Meld misbruik10-9-2012 17:15:20

Leuk verslagje! Ben ook wel benieuwd naar de foto's

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik10-9-2012 17:18:33

Superleuk verslag!! Nu kijk ik nog harder uit naar onze dag!
Ben heeeeel benieuwd naar je kleed en foto's!

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik10-9-2012 21:43:54

proficiat ! Ben benieuwd naar de foto's

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-9-2012 22:51:44

Hey!!

Ik heb aan je gedacht zene zaterdag ;-)!!
Ben benieuwd naar foto's...hihi!!
Het klinkt als een superdagje!!
Geniet nog goed na é!!

groetjes en proficiat!

Sandra

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik11-9-2012 6:49:07

ik heb ook genoten van je verslagje bruidje ! Proficiat !

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik11-9-2012 7:20:17

Ik vond het ook een heel leuk verslagje om te lezen! Proficiat!!!!

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik15-9-2012 13:44:36

Hey Tima/ mede 8septemberbruidje :)

Wat hadden we een mooie dag hé. Beter weer kan een mens zich niet wensen.
Je hebt een mooi verslag geschreven: een dikke proficiat en ik wens jullie al het geluk van de wereld toe!

xxx

marijke
17-8-2013
 Meld misbruik3-10-2012 8:49:28

heel mooi verslagje Tima!

En dat van de Diksmuidse traditie, dat is het echt een traditie, enfin toch van de burgemeester want dat zegt ze bij ieder huwelijk, net als het gedichtje dat ze leest :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info