Terug naar overzicht
Proficiat Tima. Supermooi verslag. groetjes sofie
Prachtige verslagje! Nu wil ik wel je kleed zien!!!! (en je suite)Bedankt trouwens voor de tip van de dassen. De onze zijn vrijdag aangekomen!
Nu ben ik nog veeeeeeeeeel nieuwsgieriger naar de foto's!! Wat een heerlijk verslagje, bedankt om het te delen! Super te horen dat het een dag was zoals je ervan had gedroomd... Wie heeft gedraaid van Studio Blackstar? Sam of Niels? Wij hebben hen ook, dus dat belooft :-)Laat maar gauw komen die beelden!!!
Ik ben nu ook wel héééél nieuwsgierig naar de foto's hoor :)Wie heeft je make-up gedaan? Ik wil ook graag valse wimpertjes, maar niet veel visagisten willen dat doen (ze vinden dat een bruidsmake-up vooral naturel moet zijn). Vind ik stom, de bruid kiest toch zelf wat ze mooi vindt zeker!
@ elisabeth : het was sam zelf :)@ stephanie: ik zelf :) de visgiste die kwam voor de suite was ook zo bezig gelukkig moest ze met haar polletjes van mij blijven@ bruidje2013 : daarvoor is het forum :)ik wacht ook vol ongeduld naar de 1st foto's maar kdenk dat ze allemaal nog aant bekomen zijn
Leuk verslagje! Ben ook wel benieuwd naar de foto's
Superleuk verslag!! Nu kijk ik nog harder uit naar onze dag!Ben heeeeel benieuwd naar je kleed en foto's!
proficiat ! Ben benieuwd naar de foto's
Hey!!Ik heb aan je gedacht zene zaterdag ;-)!!Ben benieuwd naar foto's...hihi!!Het klinkt als een superdagje!!Geniet nog goed na é!!groetjes en proficiat!Sandra
ik heb ook genoten van je verslagje bruidje ! Proficiat !
Ik vond het ook een heel leuk verslagje om te lezen! Proficiat!!!!
Hey Tima/ mede 8septemberbruidje :)Wat hadden we een mooie dag hé. Beter weer kan een mens zich niet wensen. Je hebt een mooi verslag geschreven: een dikke proficiat en ik wens jullie al het geluk van de wereld toe! xxx
heel mooi verslagje Tima! En dat van de Diksmuidse traditie, dat is het echt een traditie, enfin toch van de burgemeester want dat zegt ze bij ieder huwelijk, net als het gedichtje dat ze leest :D