Terug naar overzicht
Ga gewoon eens bij alle twee langs
het zijn echt twee totaal andere winkels. ik vind ze bij le chapeau nogal hautain en pusherig, ze hebben wel veel merken en mooie jurken.Bij la tiara zijn ze suuuper vriendelijk, ze zullen alles voor je doen maar hun collectie is iets beperkter en goedkopere merken. Nadeel is wel dat je midden in de winkel staat als je aan het passen bent. Dus gewoon beide doen.
Mij stoorde da niet echt om int midden van de winkel te staan de winkel ging toch op slotdus ik was daar lekker alleen met alle aandacht voor mij ;)Bij le chapeau ben ik niet geweest
Verkopen ze bij La Tiara ook de ladybird collectie?
oei dat weet ik nu niet :s ik heb gezegd dat ik niks boven de 1500 euro wou passensorry kan ik echt niet mee helpen
Op de site van Ladybird kan je zien waar de verkooppunten zijn. Maar ik weet niet zeker of La Tiara daar tussen stond.. In Beveren is er een verkooppunt en ik dacht bruidshuis in Merksem ook. Mijn jurk zal waarschijnlijk ook een ladybirdje worden
Ik raad je absoluut La Tiara aan. Ben helemaal vanuit Limburg naar daar gegaan en ben echt SUPER tevreden. Heb nog steeds geen spijt dat ik zo ver ben gereden voor mijn jurk. Kelly en haar mama helpen je heel goed verder. Prima service!!
Met La Chapeau heb ik geen ervaring, maar ik kan je ook zeker La Tiara aanbevelen! Kelly en haar mama waren supervriendelijk en deden zeker niet uit te hoogte. Je staat idd wel in het midden van de winkel met je kleed aan, maar dat heeft me zeker geen moment gestoord. Integendeel, ik vond het net leuk want dan had ik zeker genoeg plaats om te bewegen (lomp als ik ben)
Goh, ik ga volgende maand naar La Tiara voor mijn zoektocht naar DE bruidsjurk. Door jullie commentaren krijg ik er alleen maar méér zin in :-)Ik heb die dag ook een afspraak bij Jagré.groetjes
hey lieve bruidjes,dank u voor de super commentaren die ik hier lees over ons! Idd sofie ik zou u ook aanraden om zeker bij Le chapeau en bij ons langs te komen, de merken die ze bij Le Chapeau hebben heb ik niet en de merken die ik heb hebben ze daar niet! Hopelijk mogen we u binnenkort in onze winkel verwelkomen! Ondertussen ook even melden dat wij een 2 de verdiep hebben waar er geen inkijk meer is.Lieve groeten en nogmaals bedankt aan alle bruiden die zo positief zijn over onze winkel!kelly la tiara