Terug naar overzicht
Ik was eigenlijk heel graag in Scala getrouwd, maar dat was al geboekt. Ik vind het een prachtzaal!Mijn schoonbroer is getrouwd in Hof ter Velden en was er enorm over te spreken :)Over de rest nog niks gehoord.
Ik ken geen van bovengenoemde zalen, maar onze feestzaal sluit ook af om 5 uur. Wij vonden dit ook een vervelend puntje, maar het is echt de zaal die we willen en dan nemen we dat er graag bij. Groetjes, Annabel
Hey,Wij hebben ons feest gegeven in Salons Caipirinha. Voor ons was dit ook het enige minpunt, dat de feest om 5u moest stoppen. Maar uiteindelijk begon tussen half 5 en 5 toch de merendeel naar huis te gaan. En ze zorgen er wel voor dat het feest op tijd kan beginnen. Ik zou zo weer opnieuw ons feest daar geven. Wij waren echt enorm tevreden. GroetjesAnneken
Eva,ik zou er ook geen punt van maken dat je feest om 5u moet gedaan zijn - uiteindelijk wil je wel dat iedereen veilig thuis geraakt e ....Ik ken enkel de Liefsmans zaal en die is top :)E.
Caipirinha is prachtige locatie, goeie service en lekker eten!
Dag Evi,Wij zijn 20juli 2012 getrouwd onze feest was in Salons Caipirinha wij waren echt super tevreden al het personeel heel vriendelijk heel lekker eten nergens niets op aan te merken we waren met 108 en iedereen heeft het gezegd dikke duim voor Caipirinha ze spreken nog over de zaal dat het heel goed was ja 5uur gedaan moest er geen uur op staan waren we zeker veel later naar huis maar eigenlijk is het laat genoegd jullie dag begint vroeg en tegen jullie thuis zijn huisje versierd is het direct al laat hoor ik en al de mensen die op ons feest waren zouden zeggen neem Caipirinha je zult er zeker geen spijt van hebben veel succes verder groetjes
Dag DebbieDankjewel. Omwille van de vele positieve reacties hebben we voor Salons Caipirinha gekozen. Ik ben benieuwd!!!
Dag Eva,ik ben blij in uw plaats jullie zullen er zeker geen spijt van hebben ik zou het direct daar opnieuw doen ik wens u een heel mooie dag toe en vooral genieten groetjes debbie
Beste Eva,mijn vriend en ik zijn ook naar de feestzaal van brouwerij Liefmans geweest.De zaal is prachtig & groot genoeg. Minpunt vond ik de buitenruimte. In de zomer heb je zicht op de schelde maar ook op het hekken ervoor.Daarnaast heb ik een collega die het eten echt niet lekker vond.Dit minpunt heb ik al meerdere malen vernomen, zowel van mensen die er geweest zijn als van weddingplanners.Maar smaken verschillen en dat negatieve kan natuurlijk ook een momentopname zijn.Groetjes,Sofie