Terug naar overzicht
hey... Ben zelf ook nog niet zeker van de mijne... Je mag altijd mailen naar tabita.claes @ telenet.be
Hey Tabita ik heb het gemaild, laat je weten wat je er van vind?Liefs
Ik ben er ook aan bezig,toch moeilijk hé Je mag ze altijd even doorsturen willems_nancy@telenet.be
Idem hier, echt niet gemakkelijk! Als je wil, mag je ze ook naar mij sturen met een privé berichtje. Succes!
Hey Stephanie. Ik wil het ook wel eens nalezen en mijn mening geven hoor. Silke.de.valck@hotmail.com.
ik wil het heel graag lezen! vanbrugghemarlies@gmail.com
Hier ook ééntje die ze eens wil lezen ellen@van-laer.be groetjes!!
Gemaild!
Mail gerust ook nog even door naar silkeverlinde@hotmail.com
Als je nog iemand zoekt om na te lezen, mag je het altijd doormailen! :-)lorelaeremans@gmail.com
Stephanie,stuur gerust door: minivi@hotmail.comde mijne zijn af, maar ik had t eenvoudig. had ooit lang geleden een "sprookje" geschreven over onze eerste ontmoeting. en hij had een paar jaar geleden gevraagd of ik daar alstublieft eens een vervolg wilde op schrijven. dus ik lees gewoon het verhaal en plak er mijn beloftes bij en eindig met de melding dat onze huwelijksdag het vervolg is en dat het verhaal verdergaat in "en de onbekende prins en de jonkvrouw? JA, die leefden nog lang en gelukkig."hoe zit het trouwens met je koortsblazen??
Ik wil het gerust ook eens nalezen ;)stephanie.theuninck@hotmail.com
Wat schattig Vicky!! Koortsblazen gaan goed je ziet nog een heel klein rood plekje op mijn lip maar dat is het ook, hopelijk blijft het deze week zo dat er niet weer 1 doorkomt dat zou echt een RAMP zijn
we duimen alvast, hoor!de mijne ook zo goed als onzichtbaar nu.wel als een gek aan het smeren met labello met kamille en calendula, want mijn lippen zijn nu natuurlijk uitgedroogd van een week niet verzorgd te worden en bedekt te zijn geweest met die zalf.ik zou toch het volgende niet willen voorhebben: "ik verklaar jullie nu man en vrouw. Meneer, u mag uw bruid kussen" en meneer kust en die slaakte een kreet: "AAAAAUW" (van mijn droge lippen...) hahaha! dus SOS zachte lippen voor het moment...
Ik wil het ook wel nalezen , I.n.A.k.E@hotmail.com