Terug naar overzicht
Hetgene dat ik op het oog heb kost euro 850,-. Niet weinig voor een kort kleedje
Bedankt! Nu heb ik een beetje een idee :)
Hey Kelly ik las in een andere post dat je een jurkje van olvi hebt,heb ze eens opgezocht en vind ze zeer mooi! Had je ook een kort en hoe waren de prijzen en service bij chapeau als ik dat mag vragen?
Ik heb ondertussen een kort kleedje van Olvi's :) Wel niet echt goedkoop voor een kort kleedje: 950euro... Bij Le Chapeau waren ze heel vriendelijk. Heb enige wat ik niet leuk vind, is dat ik het kleedje ondertussen al van begin mei in huis heb, terwijl ik op 12 juli trouw. Ik had op voorhand (november vorig jaar) gezegd dat ik mijn kleedje alleen in het weekend kon komen ophalen, gezien ik in het onderwijs sta en dus geen 'verlofdag' daarvoor kan nemen. In november was dat geen probleem, in april bij de pas opeens wel. Het enige wat er toen nog ging, was ergens in mei. Beetje jammer, maar ben wel heel blij met het kleedje!
Ja maar voor je droomkleed mag deze prijs wel : ) Ja dat je het nu al thuis hebt hangen is inderdaad jammer... Maar denk dat je overal wel iets hebt,zolang ze niet opdringerig en brutaal zijn zoals je soms leest ben ik blij.