Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

keuze feestzaal: Salons Denotter of t'gravenhof

11-9-2012 1:41:41
Hallo

Momenteel twijfelen wij nog tussen 2 zalen namelijk: Salons Denotter in Zedelgem en t'Gravenhof in Torhout.

We zouden graag zoveel mogelijk persoonlijke meningen horen over deze 2 zalen, zowel positief als negatief.
Liefst vrij recent, laten we zeggen sinds 2010 ongeveer.

Als iemand foto's heeft van een trouw in een van beide zalen mag je deze zeker doormailen (dan vermeld ik mijn e-mail in een privé berichtje).

Groetjes

Severine
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2059

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik11-9-2012 3:02:22

Salons Denotter is leuk, proper met een vriendelijke, professionele en redelijk klassieke bediening. Daarmee bedoel ik dat de trouw die wij daar meegemaakt hebben echt zo was dat ze per tafel kwamen met het eten (onder zo'n stolp) en dan werd dat allemaal tesamen weggehaald. Zo'n dingen dus. Maar het was wel een leuke trouw, en ik ben als vegetariër goed en vriendelijk bediend geweest. De zaal voor het aperitief vond ik ook wat klein, en het was best dat we dit konden combineren met buiten, wat het samen net groot genoeg maakte. De zaal om te eten was wel heel ruim! De trouw waar ik ook over spreek is zomer 2010

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik11-9-2012 6:38:33

Wij zijn 16 juni 2012 in salons denotter getrouwd en super super super tevreden over alles (en geloof mij, we hebben veel zalen bezocht), het is een aanrader !

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik11-9-2012 7:12:52

En Veronique, klopt het nog met wat ik ongeveer heb gezien in 2010? :-)

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik11-9-2012 7:50:01

beiden zijn zeer goed, ik ben in beiden al naar een trouwfeest geweest.
persoonlijk zou ik kiezen voor gravenhof, omdat ik de zaal en tuin mooier vind.

maar kwalitatief beiden zéér goed.

in denotter echt tot in de puntjes verzorgd, bediening top! tot de kledij van de "obers" toe.

maar in t gravenhof vond ik de zaal toch wat meer hebben, de inkom, de tuin.
ik vond t romantischer.

persoonlijke smaak natuurlijk. houd je meer van echt strak en modern, zit je goed in denotter

gewoon beide gaan bekijken, aan de kwaliteit hoef je zeker niet te twijfelen!

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik11-9-2012 11:11:39

Wij zijn 31/08 getrouwd en ons avondfeest was in Salons Denotter. Het was super, vriendelijk personeel, goeie bediening, lekker eten,... Wij hebben Denotter gekozen voor zijn mooie zaal. Bij ons was het niet zo, dat het eten onder een stolp zat. Deze zaal is zeker een aanrader, het Gravenhof zijn we nooit geweest.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik11-9-2012 12:26:11

hier vantweekend getrouwd in denotter en de mensen waren laaiend velen hadden zon huwelijk nog nooit mee gemaakt lekker eten ,zeer vriendelijk bediening , mooie zaal echt ons want wij zijn voor strak en modern . buiten was voor ons groot genoeg mooi ingericht met van die lounge zeteltjes enzo.
ook een plus in denotter vond ik de vlotte communicatie en niets was teveel al mijn deco is gebruikt geweest als ook mijn tafel verdeling was geen probleem (zon 130 origami zwaantjes klaarleggen)
ook en nu moet je daar wel wat rekening meehouden er is airco en grote schuiframen aan de zaal zelf dus de rokers staan wel buiten maar je staat nog met hen in contact en zij zien alles wat er in de zaal gebeurt in andere zalen moeten ze om de hoek en als er dan iets gebeurt vb openingsdans moet je ze bijna gaan halen om te kunnen starten (heb ik meegemaakt op een andere trouw in marke bruid moest smeken om naar binnen te komen) .
met gravenhof geen ervaring wel veel positiefsgehoord ik vond wel toen ik een prijs lijst kreeg het systeem van voorschotten zwaar kdenk dat alles al bijna betaald moest zijn voor het feest in denotter niet dus kan je enveloppe geld gebruiken indien nodig . ook dat je voor hoezen moet bij betalen voor kandelaars enz (kan zijn dat dit nu veranderd is ik spreek van prijzen 2011)maar is idd mooie zaal en tuin ook gratis overnachting bruid en bruidegom maar bij denotter krijge je die ook bij fleur de lys is met zwambad enal we habben daar de zondag tot 17u in tzwembad gezeten zalig

tima
8-9-2012
 Meld misbruik11-9-2012 17:05:42

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4530971000139... hier kun je de zaal een beetje zien

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-9-2012 20:42:20

Wij hebben beide zalen bezocht en uiteindelijk gekozen voor 't Gravenhof in Torhout. We waren van beide zalen onder de indruk maar hebben gekozen voor de ruimere keuze van gerechten in 't Gravenhof en de grotere buitenruimte. Tot nu toe heel tevreden van de communicatie, de tips en de bereidwilligheid van de zaak.

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik12-9-2012 8:16:07

Wij zijn twee jaar geleden naar een huwelijk geweest in 't Gravenhof in Torhout en het was echt prima in orde. Vooral super lekker eten! Het dessertbuffet was ook wel indrukwekkend. Als in in West-Vlaanderen zou trouwen, zou dat zeker een van de kanshebbers zijn :-).

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik12-9-2012 9:31:03

Wij hebben gekozen voor het Gravenhof en zijn superblij met onze keuze! Ze stelde ons echt super ons gemak, we zijn zelfs twee keer mogen gaan kijken. Vooral de grote zaal in t Gravenhof (en dus mogelijkheid tot een grotere dansvloer), de gerechten, de buitenruimte en de overnachting spraken ons aan. Een collega van mijn vriend is daar ook getrouwd en was er supertevreden van! Veel succes met de keuze!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info