Terug naar overzicht
In de winkel waar ik men kleed kocht zeiden ze, neem aub de kapper die je gewoon bent.Nieuwe kappers veranderen nogal veel je look dat je gewoon bent en dan lijk je niet meer op jezelf.
Dag Kathleen, Zelf ben ik niet meer vrij op je huwelijksdag, maar ik dacht dat Annie hier op het forum uit Zaventem kwam. Een goede haarstyliste past zich aan jouw wensen en geeft jou de look die je wilt, zodat je toch nog jezelf blijft. GroetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam
ik had Kelly Lenhardt van de bruidskapper. Ze komt in heel belgië maar is van Kortenberg. Ik was zeer tevreden van haar.
Bedankt Jessica voor de verwijzing. We beginnen elkaar al een beetje te kennen denk ik op deze site. :-) Hoor niets anders dan goeds over jou.Ik ben inderdaad van regio Zaventem en kom ook aan huis bij mijn bruidjes.Ik doe zowel hairstyling als make-up. Kelly en ik werken af en toe samen. Ik kan ze je dan zeker ook aanbevelen.Aan jou de keuzeAnnie
ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel