Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Last Minute Ontstresser

11-9-2012 10:08:03
Het klokje staat hier nog op 3 dagen en 13 uur en dan begin je de eerste kriebeltjes toch te voelen, en omdat het die laatste week de ene last minute beslissing en regeling na de andere is hebben mijn vriend en ik beslist om er gewoon een weekendje tussenuit te knijpen. Geen mailtjes checken en belletjes doen en gewoon samen nog eens tot rust komen, en ik moet zeggen: ik kan het elk bruidje aanbevelen :)

Na een weekendje in Londen en Canterbury vertoeft te hebben staan we samen weer sterk voor die hectische laatste dagen!

Image

Lauren
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 926

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-9-2012 10:14:42

Groot gelijk Lauren!!
Die laatste dagen is het echt van hier naar daar crossen, dingen nog regelen, afspreken...dan moet je echt even quality time inlassen ;-)!
Maar alles komt goed ;-)!!
Genieten is de boodschap!!

groetjes!

Sandra

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik11-9-2012 10:19:39

Hey Lauren,

leuke foto!
oh die stress nu begint hè, zo leuk die laatste kleine prullekes doen!

en Sandra: je straalde!! super outfit, staat je goed!
Nog tips voor ons Sandra? :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-9-2012 10:41:03

Bedankt!
Tips: probeer de laatste dagen ook wat dingen te 'delegeren' aan ouders, vriendinnen...zodat je als koppel niet ALLES moet doen ;-). Bij ons is mijn mama bijvoorbeeld de bloemen voor de zaaldeco gaan ophalen, is mijn pa mee de cava gaan opladen enz...

Zorg er voor - als je de zaal zelf moet decoreren zoals wij - dat het plan perfect in je hoofd zit. Bij mij was dat zeker het geval :-) en dat is nodig want soms vragen er dan 3 helpers samen 'waar moet dit? en dit? En hoe wil je dat??'. Voorbereiding is everything!

En de dag zelf: enkel genieten!
Zorg dat je EHBO kitje altijd in de buurt is EN neem zeker een flesje water mee!
Had ik niet bij en het was zeker 'dorstig' weer vorige vrijdag!
Al goed was er een cafetaria in het park waar wij gaan foto's nemen zijn :-)!

Alles komt goed dames!!

groetjes

Sandra

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik11-9-2012 10:42:41

Wat zat er in jouw EHBO kitje? En wat heb je nodig gehad?

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-9-2012 10:54:22

Vanalles eigenlijk :-) medicatie, veiligheidsspeldjes, compeed pleisters, zo een satin spray (om je voeten in te spuiten, ook tegen wrijving) deo, compact poeder...

Heb vooral de veiligheidsspelden gebruikt, om mijn sleep omhoog te steken voor het dansen...en een paar compeed plakkers (geen blaren, maar begon zo wat te irriteren achteraan mijn hiel, dus uit voorzorg toch geplakt).

groetjes!

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik11-9-2012 12:18:15

Super idee hoor dat weekendje weg. wij hebben het gehouden op eens met de fiets te gaan rijden en een ijsje te eten in het park

ja, nu is het veel heen en weer lopen hé.
gisteren alles naar mijn ouders gebracht en per persoon klaargelegd.
dan nog afspraak met onze chauffeur
vanavond komt "mijn gevolg" om de entree te oefenen en de dag te bespreken
morgen naar het gemeentehuis om de getuigen op te geven en te betalen
donderdag manicure en wenkbrauwen
vrijdag halve dag verlof en mijn jurk gaan ophalen!
en dan is het gewoon zover!

in mijn noodkit: deo, muntjes, dextro energie, blarenpleisters, sluitspelden, naald en witte en zwarte draad, schaartje, medicatie voor: maaglast, darmkrampen, diarree en hoofdpijn. JE WEET MAAR NOOIT
aan water hadden we ook al gedacht, werd gisteren afgesproken met onze chauffeur om dat in zijn auto te leggen.

SPANNEND hoor, want nu is het écht wel dichtbij!!!

ah, en voor diegene die op de hoogte zijn van lingerie-troubles. gisteren in de 2de bezochte winkel een nieuw setje gekocht. supervriendelijke dame! mijn bh wordt vandaag aangepast, vanavond mag ik hem passen zodat woensdag eventueel nog aanpassingen kunnen worden gedaan.
gouden tip: bespaar niet teveel op je kledij en dergelijk. ik dacht goedkoop af te zijn met mijn lingerie (een groot 100 euro voor alles) maar zo zie je maar, eigenlijk 100 euro teveel.
nu heb ik een heel mooie bustier gekocht, met kant in t kleur van mijn jurk met een heel mooi fragiel slipje. het kostte me wel 208 euro, maar allez, ik kan t nog verderdragen, wat met mijn corset niet het geval was.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-9-2012 20:38:54

En opnieuw een mooie foto van jullie Lauren, wat zijn jullie fotogeniek! Ik ben alvast heel benieuwd naar je kapsel zaterdag, love your hair !!

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik12-9-2012 11:04:26

Mooie foto (en zo te zien heeft het deugd gedaan).
Ik had ook vanalles zitten in mijn ehbo, maar ikzelf heb er niks van gebruikt.
Mijn man heeft wel een algostase mono (tegen koppijn, alleen op voorschrift)
nodig gehad. Wat zat er allemaal in?: motilium, imodium, algostase mono, lippenstift, plakkers en nog t een en t ander waar ik nu op dit moment niet aan denk.
Geniet er zaterdag maar van, want die dag is oh zo snel voorbij!!!
Onze dag is nu ondertussen bijna 2 weken voorbij, Pff!
Maar we hebben er natuurlijk wel mooie herinneringen aan, t was een schitterende dag!!!
Groetjes Lieze

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik12-9-2012 11:39:26

Gisteren tot 1 uur zitten dagplannen zeg, pfoeee. Mijn bruidsmeisje wou alles heel precies in kaart brengen. Wie in welke auto, wie wat meeneemt, wie hoe naar welke plek geraakt. Meer werk dan gedacht :D

@Rebecca dank je :D:D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...