Terug naar overzicht
vanwaar ben je? Ik weet wel iets in de regio van brugge.
Van waar ben je ?????? Ik weet een old-timer kleine tractor (zeer mooi) staan met een soort huifkar achter.Ik heb deze al gezien voor ceremonie het was prachtig. (Oost-vlaanderen )groetjes
Hoi, Ik heb misschien ook wel interesse, waar was dat in Oost-Vlaanderen? Groejes
Hallo,Hier terug een mailtje van Cindy. Ik ga trouwen in Tielt. het zou moeten een treintje zijn met een-twee-drie wagonnetjes aan. Je ziet dit soms bij evenementen, maar ik weet niet waar ik dit zou kunnen huren. Een tractor liever niet met huifkar, want we hebben zelf tractors eventueel daarvoor. Wanneer wij geen treintje kunnen bemachtigen, gaan we paard en kar nemen, daar ik ook een paard heb. En dan eventueel voor naar de zaal (is nogal ver) een tractor aan de kar leggen.groetjes, cindy
Dag Cindy, opnieuw Stefanie hier.Ik dacht dat ik iets kende, maar denk dat het toch niet dat is wat je zoekt. Maar misschien toch eens kijken op www.pajero-trein.be ??? Als de afstand toch redelijk ver is dat je moet afleggen, is het misschien toch wel geschikt.
heyADS amusement in aalst heeft zo een treintje...www.adsamusement.be en dan klikken op attracties dan zie je direct hettreintje en de nodige uitkeg ervanveel successas 677