Terug naar overzicht
Mijn man deed de speech direct na het binnenkomen in de zaal, wij stonden op de dansvloer, samen.
zou toch ook mee rechtstaan gewoon om hem al het gevoel te geven dat hij niet alleen is ;-) ik ga zelfs ook een woordje geven denk ik.
Ik ga hier al miserie hebben om hem zover te krijgen dat hij de speech geeft. Maar vind dit nu wel a men's thing.
* a mAn's thing dus
hmm... Mijn vriend wil absoluut geen speech doen. Dus dat zal mijn werk zijn. Hij zal dan wel de cadeautjes overhandigen (omgekeerde wereld!).
-Verwelkoming en bedanking in het algemeen-Bedanking voor bepaalde mensen: bv ouders, getuigen of mensen die iets speciaals gedaan hebben om jullie te helpen-Speciale dingen op jullie feest: bv speciaal gastenboek of fototoestelletjes op tafel,...-Meestal richt de bruidegom nog een woordje tot debruid. Mijn vriend deed dat heel onverwacht, want ik had onze speech geschreven en plots nam hij nog de micro over: 'schat, vanavond wil ik het laatste woord...' :)-Ik heb ook gezegd: "Van ons huwelijk zullen we zelf een succes moeten maken, maar het succes van het trouwfeest hangt mee af van de gasten. Daarom hopen we dat jullie het eten en de drank lekker zullen vinden en dat jullie zich daarna zullen uitleven op de dansvloer."-Toosten op liefde/vriendschap/geluk... Eigenlijk was dat wel leuk om de speech samen te doen, wij wisselden af. Zo heb ik mijn eigen ouders bedankt en hij de zijne. Dan heb ik alle getuigen bedankt en hij dan een paar tantes en een vriend die chauffeur was. Als de ene aan de beurt was gaf de andere de cadeautjes af.
Dit hou ook int oog want ik weet niet hoe eraan te beginnen!
Misschien een domme vraag maar nemen jullie een spiekbrief mee, of gewoon uit het hoofd?? :-))))