Terug naar overzicht
Ik ga voor jou eens horen bij een vriendin die is getrouwd 4 jaar geleden, zij heeft een goede ceremonie meester, ik zie haar wel pas volgende week.Ik zoek ook een goede en betaalbare fotograaf omgeving bruggeIn welke zaal trouw je sofie?Anders kan ik je de rustenburg aanraden.Groetjes Joke
Hoi Joke,'t Zou tof zijn mocht je dit kunnen navragen voor mij.Ik heb een prijsofferte gekregen van Jan Darthet omtrent de prijs. Ik zal wel nog eens verder kijken. De prijs voor all-in was rond de 1150 € bij hem.Wij hebben momenteel nog een optie op de feestzaal Hof Ter Mude in Knokke, aan de grens met Sluis maar één dezer dagen zullen we deze definitief bevestigen.Trouwens, Rustenburg: waar ligt dat precies? Ik heb daar nog niet van gehoord.Groetjes,Sophie.
Wij trouwen in Brugge, 18 september, binnenkort dus.Onze ceremoniemeester is Verlinde in St-Andries, hele bekwame man.Onze feestzaal: Salons Denotter te ZEdelgem.Onze fotograaf is van koksijde.groetjes
onze ceremoniemeester was patrick schoonbaert uit assebroek, te vinden op het net. zeer tevreden heel discreet. vooral mijn kleed lag ALTIJD goed!Catherine