Nu Online
Momenteel zijn er 727 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cyprus - huwelijksreis

12-9-2012 10:45:31
Hallo bruidjes,

Wij zouden eerst naar Griekenland gaan maar blijkbaar kan het daar in mei ofwel 20 graden zijn maar evengoed 25 graden.
Ik zou graag wat meer zekerheid hebben van goed weer!
Zijn er hier al naar Cyprus geweest? In mei is het daar blijkbaar 25 a 30 graden dus wel ideaal voor ons.

Groetjes

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 888

Valerie
24-8-2013
 Meld misbruik12-9-2012 10:47:52

Hey Debbie,

vorig jaar op reis geweest naar Cyprus maar het was natuurlijk midden in de zomer..
Kan je wel verzekeren dat het dan wel zweten was

Groetjes

Jessica
27-12-2014
 Meld misbruik12-9-2012 11:24:11

Paphos is een zeer leuke plaats! Mooi haventje, lekkere restaurants, met de buggy het land verkennen, een straat vol met bars, ... en vanaf april is het daar warm. In de winter kennen ze daar ook sneeuw, dus eind april/ mei is ideaal. Aanrader van hotel is Kefalos.

Groetjes,
Jessica

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik12-9-2012 12:28:45

Wij zijn er ook geweest enkele jaren geleden en zaten toen in Hotel Atlantica Golden Beach en hebben een fantastische reis gehad. We twijfelen of we er terug moeten gaan op huwelijksreis...

Paphos is aangeraden voor de cultuur, (Kato Paphos heeft mooie opgravingen), Larnaca en Limassol zijn interessanter als je wil uitgaan.

Wij hebben toen veel dingen bezocht, waaronder de hoofdstad Nicosia die deels Grieks, deels Turks is en was echt wel uniek om er te zijn. We hadden telkens goede gidsen bij onze bezoeken.

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik12-9-2012 14:09:09

Dag Saar,

Atlantica Golden Beach heb ik al vaak tegengekomen op internet ;)!
Wij willen eigenlijk vooral lekker eten, rusten, zwemmen, af en toe eens een excursie (niet elke dag) beetje kuieren en ook wel eens uitgaan.
Ik denk wel dat Cyprus daar goed voor is. Ook ideaal qua temperatuur in mei.

Grtjs

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik12-9-2012 19:29:52

Hoi Debbie,

Het belangrijkste op reis is lekker eten en daar was dat wel zo. Het is een iets ouder hotel, en wordt voornamelijk door koppels geboekt. Er zijn nauwelijks kinderen en dat zorgde ook voor een ultieme rust. Het zwembad is net groot genoeg en er zijn rustweides op terrassen met gras die rechtstreeks toegang geven tot het privés strand (rotsen). Wij hadden het er alvast erg naar onze zin. Wij hebben 3 excursies gedaan, waarvan 1 met het openbaar vervoer, wat héél erg vlot ging (en niet duur).

Ik vind Cyprus alvast een aanrader en wie weet gaan wij ook nog eens naar daar, maar dan op huwelijksreis.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums