Terug naar overzicht
Ik dacht dat pronovias tussen de 1200 en 2000 euro lag, maar ik kan me vergissen :)
Hierboven in een ander topic staat net iemand die haar Prnovias jurk verkoopt...
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=443845&su... Mss dat zij je wel kan verder helpen?
Het hangt er redelijk hard tot welke lijn je jurk hoort. Zij hebben jurken van rond de 1500 maar ze hebben er ook veel duurdere. Bv de mijne is van de Mota lijn, en deze was een 3200 zonder retouches. De bijhorende sluier was een 800€. Maar die heb ik aan me laten voorbij gaan, was overkill. Soort zijde en kant speelt een zeer belangrijke rol.
Mijn trouwjurk van Pronovias (in kant) situeert zich toch ook in de prijsklasse 2000-2500 EUR (zonder retouches en zonder sluier). Liefs,Nathalie
Ik had ook een Pronovias en ik heb 1900€ betaald. Maar de prijzen variëren heel erg, afhankelijk van de gebruikte stoffen.
Ik heb ook een Pronovias, heb 1895 voor de jurk betaald en 750 EUR voor de sluier ... het hangt idd af van welke collectie je een jurk wil. De prijzen gaan zeker tot een 4000 EUR en daar goed boven!
de pronavias die ik graag zag waren min €1850 (zonder retouche) max €2350 duurder niet aanhad maar ik pas niet met kant miss daarmee
als er nog aanstaande bruiden zijn die geen Jurk hebben kan ik maar 1 adres aanraden !!!! YOUNIEK bruidsmode, PATERSSTRAAT 23, 2300 TURNHOUT telefoon 014/71/48/28 of www.youniekbruidsmode.be !!! hun collectie is echt uniek aangezien zij n...iet met grote bruidsmerken werken maar alles zelf ontwerpen. vind je je keuze niet tussen hun ontwerpen kan je altijd zelf je jurk samenstellen/ ontwerpen in de stoffen en kleuren die je zelf wil voor een zeer mooie prijs (heb de mijne ook zelf ontworpen trouwens) echt een aanrader !!!!
Hey Anneleen,Ikzelf heb ook een pronovias, het zijn inderdaad prachtige jurken.Ik ga je even een link doorsturen waar bij sommige jurken de prijs staat, bij de mijne staat natuurlijk geen prijs en ik weet nu nog niet hoeveel die kost (schoonmoeder heeft betaald).Je zoekt de naam op van de jurken en hopelijk staat er dan bij die jurk wel de prijs.http://www.zankyou.fr/p/prix-robes-mariee-pronovias-2013Groetjes Sarah
Als je toch pas binnen een jaar trouwt en intussen tijd toevallig in Spanje bent, ik heb daar Pronovias jurken gezien voor 400 of 500 euro, in de Pronovias boetiek dus geen namaak ofzo.Het is maar een tip :) groetjes & succes met je jurk te zoeken!
Bedankt allemaal voor de reacties :-) het zal dus toch hoogstwaarschijnlijk pronovias worden. hoera!