Terug naar overzicht
Amaai, je ziet er stralend uit!Proficiat!
amaai Vicky, je zag er stralend uit en dat kleed, wow.Geniet nog maar van je huwelijksreisDominique25.11.2006
PRACHTIG!En leuk idee, zo die dag nadien op het strand! Geniet van jullie huwelijksreis!Astrid08.09.2007
Een dikke proficiat.En je zag er schitterend uit.GroetjesRebecca11.08.07
Hey Vicky!Prachtig verslagje! Vooral de 'Day after' leek me leuk... :-) En inderdaad een schitterend kleed! Geniet nog van jullie huwelijksreis!Groetjes,Sylvie11/03/06
Stralend gewoon en zo intens gelukkig. Echt een mooi kleedje.Wat ik zou willen vragen, wil je mij misschien je misboekje eens doorsturen? Ben wat ideetjes aan het opdoen...Vele groetjes,Ewaldaen nog veel plezier in het paradijs van Borneo.
Amai Vicky, wat zag je er knap uit in je kleed! Perfect gekozen zou ik zo zeggen.Leuke 'day after', hihi.Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!Groetjes,Fieke7/07/2007
Hey Vicky,Jouw huwelijksdag doet me sterk denken aan mijn eigen dromen voor ons huwelijk. Ik zou graag ook zelf een persoonlijke mis in elkaar steken, maar weet niet goed hoe te beginnen. Zou je mij ook eens je misboekje kunnen doormailen?Jullie idee voor de day after vond ik geniaal. Omdat de plechtigheden 's namiddags plaatsvinden willen we onze fotoreportage en eigenlijk onze ganse dag in Roeselare houden. Mijn vriend vertelde me echter dat hij ook graag foto's aan zee had gemaakt. Ik denk dat ik hem eens zal verrassen op die day after!Ook jullie huwelijksreis lijkt op een droom van me. Ik heb al een budget vooropgesteld voor die reis, maar ik denk dat ik dat een beetje zal moeten bijstellen. Kun je me dan ook eens vertellen hoeveel jullie reis ongeveer gekost heeft en waar je die geboekt hebt?Alvast bedankt en geniet nog van jullie wittebroodsweken!GroetjesHely 20/07/2007