Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis geboekt ! 2 weken door Portugal

12-9-2012 15:36:50

Eindelij !, mijn verlof is goedgekeurd en mag uitzonderlijk toch in juni al twee weken verlof nemen om op huwelijksreis te vertrekken. Normaal mogen wij hier pas na 21 juli op verlof gaan (parlementaire werkzaamheden), maar omdat ik een "geldige" reden heb (ja hallo :-)) mag het wél.
Voordeliger dan hotels en vliegtuigen te moeten boeken volop in de zomervakantie !

We hebben besloten om 2 weken door Portugal te reizen. We trouwen op een vrijdag en vertrekken zondagmorgen naar Lissabon. Daar huren we een auto en onze terugvlucht zal uit Faro vertrekken.
We zullen in een 8tal hotels verblijven, waaronder 2 redelijk luxueuze Poussada's die vaak héél snel uitverkocht zijn.

Vanmorgen werd mijn verlof goedgekeurd, en de 8 hotels zijn ondertussen al geboekt :-)

*Me happy !*

Guinevere
7-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 795

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik12-9-2012 17:04:02

Geniet van jullie reis xx

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik12-9-2012 18:10:31

Super !! :) Geniet nog van elk moment, van alle voorbereidingen, van jullie mooiste dag & van jullie huwelijksreis!!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-9-2012 19:30:21

Fijn hè als je het verlengde van de huwelijksdag hebt kunnen vastleggen. Wij zijn er ook volop mee bezig! Goed dat je zorg om verlof hiervoor van de baan is, volop genieten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums