Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

11/08/2012 Onze mooiste dag

12-9-2012 16:30:33
Na al bijna een maand getrouwd te zijn wil ik graag ook wat tips en foto's delen met jullie.
Ik mis het voorbereiden eigenlijk ook al en het zoeken op dit forum naar allerlei leuke ideetjes.

Wij hadden stralend weer op onze dag en alles verliep heel vlotjes.
's Morgens met mijn zus (en tevens getuige) naar de kapper. Mijn verloofde en zijn broer intussen achter het bruidsboeket.
Rond 11u kwamen de bruidskindjes toe en die zagen het al helemaal zitten natuurlijk. Nog wat later de fotograaf en dan was het wachten op mijn verloofde. Heel spannend vond ik toen de bel ging.
We dronken thuis een glaasje en vertrokken dan met een Zwitserse bus (feestbus Tielt) naar de kerk in Machelen-Zulte.
Het binnenkomen in de kerk vond ik fantastisch en de viering ging heel vlotjes! We schrokken ervan hoeveel mensen er waren (zo'n 200 man in de kerk). Waarvan ook een heleboel ouders met kindjes uit mijn klas (ben kleuterleidster).
Na de mis nog wat foto's gemaakt aan de leie en dan naar de feestzaal: domein Carlton in Marke.
De receptie konden we buiten laten doorgaan in prachtig zomers weer en de tuin was goed gevuld met zo'n 250 mensen.
Na 2 uur hapjes en drankjes kwamen de mensen voor het avondfeest toe. Gelukkig waren het nu maar 125 mensen die we moesten kussen:)
Terug eerst een uur receptie en dan intrede in de zaal en aan tafel gaan. Het eten was super lekker maar onze grootste honger was al gestild van de recepties natuurlijk.
Het dessertenbuffet werd onthaald met een overenthousiast publiek op de lac du connemara en we genoten ervan iedereen zo uit te bol te zien gaan.
Iets voor 12u was het dan tijd voor onze openingsdans: Dana Glover - It is you I have loved.
Na de dans met onze ouders barstte het feestje los en het vloog ook ongelofelijk snel voorbij.
Om 5u lagen we in ons bedje in het parkhotel in Kortrijk.
Na enkele dagen genieten, vertrokken we dan op 15/08 op huwelijksreis naar het paradijselijke Mauritius.

Hier kunnen jullie alvast wat foto's bekijken:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151031032001761.416531.511571760&type=3

Het eten was super lekker

Annelies
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1940

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik12-9-2012 16:43:49

Hey Annelies,
Had de foto's al gezien op jouw facebook, ze zijn prachtig :-) net als jouw kleed! Je straalde echt!
Leuk dat er kindjes uit jouw klas waren!

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik12-9-2012 16:44:20

Ik zie geen fotos!

Toch een hele dikke proficiat!!

Annelies
11-8-2012
 Meld misbruik12-9-2012 16:54:21

Normaal zou je ze nu wel moeten kunnen zien:)
He Eline, grappig jou hier ook tegen te komen.

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik12-9-2012 16:59:17

Ja he...
Toen jij trouwde zat ik dolgelukkig en reeds 4 dagen verloofd in Turkije
Vind dit forum heel leuk en vind er vaak ideetjes voor ons huwelijk!
En zoals je zegt da je de voorbereidingen een beetje mist, ik geloof da wel.
Ik vind dit momenteel heel leuk om te doen

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik12-9-2012 18:29:29

Leuke foto's!! Jullie straalden! Mooi kleedje! Ook een mooie zaal precies! :) Dikke proficiat en geniet nog maar lang na en veel geluk samen!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-9-2012 19:19:00

Oh, romantisch bruidje!! Je kapsel en je jurk, goeie combinatie!
Dikke proficiat!!
En veel geluk in de toekomst!!

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik12-9-2012 19:43:30

Proficiat en veel geluk gewenst!
Jullie zagen er stralend uit!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-9-2012 20:10:25

Proficiat !!! Stralende gezichten !!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik12-9-2012 20:16:24

Proficiat!!
Wij hebben ook bij de feestbus ons vervoer gereserveerd. Ik wou ook de gele maar het is de bordeaux bus geworden.
Nog veel geluk!

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik12-9-2012 20:44:21

Mooie foto's, je kleedje was super, nog een dikke proficiat!!!

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik12-9-2012 22:04:36

proficiat mooie fotos

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik13-9-2012 9:40:36

Gefeliciteerd mede 11 augustus bruidje :)
We hadden inderdaad een stralende dag uitgekozen eh!?

Geniet van jullie verdere leventje samen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info