Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel van Aartrijke of Kasteel van Moerkerke

30-8-2004 15:28:00
Hoi,

Mijn vriend en ikzelf zijn vorige week gaan kijken voor ons huwelijksfeest. We hebben al heel wat feestzalen afgeschuimd.
Heeft er iemand ervaring met een huwelijk in het Kasteel van Moerkerke? Het avondfeest en het dansfeest zijn opgesplitst in 2 zalen: avondfeest op gelijkvloers en dansfeest op 1ste verdiep. Dit lijkt me toch wel een beetje een spelbreker want degene die willen dansen zitten niet meer samen met degene die beneden blijven om te praten enzo.

En, heeft er iemand ervaring met het Kasteel van Aartrijke?

Bedankt.

Groetjes,
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 888

3-9-2005
 Meld misbruik30-8-2004 16:03:01

Hey,

Indien je het Kasteel d'Aertrycke bedoelt, wij zijn dat gaan bezoeken. Wij vonden dit geen gepaste locatie omdat er niet 1 grote zaal is, het zijn allemaal kleine zaaltjes en je kan niet iedereen zien en niet iedereen kan dus de hoofdtafel zien. Iedereen zit apart en wij vonden dit een groot nadeel.

Groetjes,
Jessy

Sophie

Meld misbruik30-8-2004 16:06:16

Hoi Jessy,

Ja, ik bedoelde Kasteel d'Aertrycke. Mijn ouders hadden ook al zoiets gezegd tegen mij. Het was de laatste locatie die we gingen bezoeken maar aangezien het effectief zo (kleine zaaltjes)is zullen we deze maar schrappen.

Nu zullen we definitief voor onze feestzaal kunnen kiezen die we reeds in gedachten hadden.

Bedankt voor je reactie Jessy.

Groetjes,
Sophie

Françoise
4-9-2004
 Meld misbruik31-8-2004 10:17:19

Ik heb geen ervaring met deze feestzalen, maar ik zou zeker de genodigden niet opsplitsen (eten en dansfeest) 1 zaal is altijd beter voor de sfeer ....

katrien
30-12-1899
 Meld misbruik6-9-2004 9:14:15

ik zou zeker niet aan opsplitsen denken want dat breekt de sfeer

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...