Terug naar overzicht
Wij gaan het ook zo proberen te doen ...
hier ook vant zelfde wij gaan wel een decoratiepakket kopen voor de auto, maar vind de huurprijzen voor suitewagens echt belachelijk hoog veel succes!
hier ook vant zelfde
wij gaan wel een decoratiepakket kopen voor de auto, maar vind de huurprijzen voor suitewagens echt belachelijk hoog
veel succes!
Hey, Bedankt voor jullie reacties! Wij vinden het ook zeer hoog, en willen het geld liever spenderen aan iets anders. We zouden wel witte lintjes enzo aan de wagens hangen... Zijn ook totaal geen speciale wagens mja... En we zouden het zo proberen dat we de wagens parkeren aan de kerk en dat, als pas iedereen binnen is, de suite binnen komt lopen... Maar is dat niet wat raar, een suite hebben, maar geen schone wagens? Grtjs!
Wij hebben enkel voor onszelf een wagen voorzien. Deze is van een buurman en kunnen we bijna gratis (enkel benzine moeten we betalen) gebruiken. De rest gaat ook in eigen wagens. Er zijn vaak mensen die je kent die een leuke wagen hebben, wie weet mag je hem voor je speciale dag wel eens lenen....Succes!
Hoi Nathalie!Wij hebben 2 ceremoniewagens dat we kunnen gebruiken van kennissen, daarin zit ik dan met mijn pa en in de andere zit mijn verloofde met zijn ma. De rest van de suite gaat ook gewoon in hun eigen wagen.We hadden gekeken voor zo'n oldtimerbus maar voor de tijd dat we die maar nodig hadden vonden we dat zeer duur. We gebruiken dan ook liever ons geld voor andere zaken. De gewone wagens zullen we dan wel wat versieren.Veel succes nog met de voorbereidingen!groetjes
Ook wij vinden de prijzen van ceremonievervoer belachelijk duur. We wilden graag een suite met allemaal zo'n wagens, maar dat is echt niet betaalbaar.Momenteel denken we aan één bruidswagen, en de rest van de suite in gewone auto's, maar wel allemaal dezelfde. Wij zouden opteren voor Renault Scénics, wat nogal populair is bij ons.Mijn beste vriendin had op haar trouw ook enkel een bruidswagen en de rest waren Renault Kangoos. Zo oogt het ook mooi en spaar je véél geld uit .
wij weten het ook nog niet dacht ook aan eigen vervoer dan weer aan een bus maar zo duur daar kan je eigelijk wa anders met doen we hebben zelf een mini dus zou ook wel tof zijn mocht er iemand iets heeeeeeel goedkoop weten altijd welkom :)
Wij gaan ook omwille van het prijskaartje met eigen auto's rijden. Ik vind het ook duur en doe dan liever iets anders met dat geld. Wij trouwen wel enkel voor de wet dus het zou echt alleen voor de aankomst aan het gemeentehuis zijn en dat vinden we niet de moeite.
Hoi,wij rijden zelf met een babyblauwe kever, deze kunnen we lenen van een vriend van mijn vriend zijn neef. De suite rijdt zelf met hun eigen wagens en zal dus ook vanalles door elkaar zijn. Maar wij wilden inderdaad ook niet zoveel geld uitgeven aan het vervoer omdat het ook maar telkens gaat om 10 min. in de auto zitten... We gaan wel aan elke auto een wit lintje voorzien en aan de kever ook een witte V over de moterkap doen. We gaan er wel voor zorgen dat de suite in de juiste volgorde vertrekt bij mijn ouders thuis en dat ze aan het gemeentehuis terug in de juiste volgorde staan om naar de kerk te rijden.GroetjesKarolien
Dat hebben wij ook gedaan en alles is toen vlot verlopen!
Wij hebben dat ook zo gedaan...Wij hadden geen budget om wagens te gaan huren ofzo.Mijn ouders rijden met een oude zwarte jaguar, dus dat werd onze wagen :)Onze kindjes reden dan mee met mijn schoonouders, en voor de rest iedereen met de eigen wagen, lekker makkelijk...en goedkoop ;)
Wij zouden het ook graag zo doen maar er is een deel van onze suite die dat absoluut schandalig vindt. Ik ben nu al 3 maanden op zoek naar goedkoop ceremonievervoer maar niets te vinden... Dus ik blijf zoeken in de hoop toch nog met een verrassing te kunnen komen :-)