Nu Online
Momenteel zijn er 379 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tof om te lezen

12-9-2012 20:34:28
hallo
Ik ben sedert 27/08/2011 zijn wij gehuwd.....in AALST

En het is al enkele maanden geleden dat wij deze site nog bezochten.....en het is telkens weer opnieuw, tof om al die berichtjes te lezen.
Ook wij hebben bij onze voorbereidingen veel tips en ideetjes hier opgedaan.

succes iedereen!

jeff
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 757

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik12-9-2012 20:52:56

O! Nog ene van de "oude garde" die hier eens komt piepen!
Hallo Jeff! Alles OK met jullie? Wij (voor zover je me nog herinnert) zijn intussen ook getrouwd en zoals jullie, vol lof over onze feestzaal "Kasteel De Rozerie". Topservice!
En? Nog geen fotootjes voor ons van jullie huwelijk?

Vele groetjes en blijf allebei nog lekker genieten want dit is een gebeurtenis is je leven waar je maar niet genoeg kan van krijgen!

Liefs,

Patricia

frida
6-2-2010
 Meld misbruik13-9-2012 7:50:25

Hey Jeff,

Leuk om u hier nog eens te zien!

Groetjes frida

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik13-9-2012 9:00:55

Tijd vliegt toch snel. Had jij niet met een touch ... Een of andere kleur gewerkt. Bijna iedereen die 1,5 jaar geleden op het forum zat is heeft zijn dagje achter de rug. Nog een drie maanden en ik ben ook al een jaar getrouwd. Geniet van het getrouwde leven! Groetjes

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik13-9-2012 16:02:59

Ik ben ondertussen ook meer dan een jaar getrouwd, maar ik blijf het toch leuk vinden om hier wat mee te lezen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...