Terug naar overzicht
Maak er een fantastische dag van Vicky!! Tegen dat jou dag begint zit de mijne er al weer op GroetjesNancyOja een fijne verjaardag!!
Nancy, van jou is het morgen al!!!en? de zenuwen nog onder controle.Wij gaan ONS weekend tegemoet, hé!Geniet ervan!
Leuk leuk leuk! Die laatste dingetjes regelen, echt spannend! Het wordt ongetwijfeld een fantastische dag! Nu al heel veel felicitaties en tot gauw, mét verslagje? :-)
GELUKKIGE VERJAARDAG!!! Geniet van deze dag, en uiteraard ook dit weekend!Ik duim voor super mooi weer (of toch in ieder geval droog weer!)
Happy Birthday to you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan!! En heel veel succes!! Ik kijk nu al uit naar je verslagje en foto's :-)
Happy B-Day! Geniet van die laatste voorbereidingen!Ik wens jullie een onvergetelijke dag toe!! Maak er samen iets moois van!!!groetjesSandra
Gelukkige verjaardag!! ;) En is idd niet lang meer voor jullie grote dag.. Spannend!! Geniet er van!!
gelukkige verjaardag en geniet er vangroetjes cindy
Gelukkige verjaardag en kriebels alom: superspannend nu - dubbeldik genieten hé!!
Gelukkige verjaardag!Wel grappig zelfde trouwdag en wij gaan volgende week ook naar Malta!
nee, echt??? wanneer vertrekken jullie?straks zitten we nog samen op het vliegtuig?in welk hotel verblijf je?wij vertrekken maandag en verblijven in Melieha, het san antonine maritim spa nog ietsmaar allez, das echt wel toevallig hoor!
Wij vertrekken maandag vanuit Zaventem. Wij verblijven in St Julian in het hilton.Ik denk dat we wel samen op het vliegtuig zullen zitten dan.
maar zo toevallig. zal idd wel zelfde vlucht zijn. 19u50 opstijgen dacht ik.allez, veel succes morgen en tot maandag dan é!en al eens naar de weersvoorspellingen gekeken? super é, vandaag en morgen slecht op Malta en daarna: zon zon zon!
Inderdaad 19u50 opstijgen.Jullie ook veel succes morgen en tot maandag.Nee had nog niet naar de weersvoorspellingen op Malta gekeken maar ziet er inderdaad super uit!