Terug naar overzicht
Geniet ervan!
Nancy, maak er een onvergetelijke dag van met de hele familie! Alvast een dikke proficiat en... Geniet geniet geniet :-))
Nancy, geniet van de laatste voorbereidingen. En maak er morgen vooral een o,bergetelijke dag van! Nu al een dikke proficiat! En ben benieuwd naar de fotootjes! Enjoy!!!
Maak er vandaag alvast een fijne voorbereidingsdag van Nancy en morgen....GENIETEN!!! :)Maar u (al een beetje) kennede..zal da geen probleem zijn ;)Je zal stralen!! Ik heb al de 'primeur' gehad om de kleren van je ventje en kids te zien...en dus weet ik zéker dat zij er ook op het best zullen uitzien!! 't Gaat zo mooi zijn!Jammer dat je zo ver woont eh, anders kwam ik een kijkje nemen ;) hihi...Dikke kus van ons!
Onvergeteliijke dus..
Veel plezier!! Kan het ook ampers geloven dat het morgen zover is!!Geniet ervan!
Eindelijk é Nancy!!!Veel plezier nog vandaag!!En morgen ga JIJ stralen samen met het ganse gezin!!Ben benieuwd naar je kleedje...hoop nog een foto te zien voor we op honeymoon vertrekken!GENIETEN is de boodschap!!!!groetjes!!Sandra
Geniet van jullie dagje!!
nancygeniet van jullie dag en alvast proficiatgroetjes cindy
Whiii Nancy, jouw beurt is er eindelijk! Geniet volop van jullie dag en verwen ons met je foto's en verslag. Dikke zoen, Rebecca
geniet morgen van jullie dag ...
Geniet ervan! Ik ben jaloers ik wou dat die van ons er al was :D Wij nog een weekje wachten.Nog veel plezier met het klaarzetten van de zaal,en alvast een dikke proficiat!
Have fun! En vooral genieten!
Geniet er maar van!En alvast dikke proficiat!
Ik ben speciaal nog even komen piepen om jou alvast een heel erg mooie dag te wensen! Je zal zeker stralen...! Genieten is de boodschap, al vliegt de tijd sowieso voorbij zonder dat je het beseft. Liefs, alessia.
Geniet van die prachtige dag!! Zo spannend!! :) Veel plezier!!
Geniet ervan Nancy van begin tot einde want het is veel te vlug voorbij!!!
Geniet er morgen van!!! Alvast een dikke proficiat.
Allemaal bedankt dames!! Ondertussen zit onze dag erop,uitgebreid verslag volgt nog maar ik wil even meedelen dat we een FANTASTISCHE dag hebben gehad Groetjes en aan alle bruidjes die nog moeten trouwen,geniet ervan want de cliché klopt,de dag is vééééééééééél te snel voorbij