Terug naar overzicht
Als dat ronde tafels zijn, denk ik niet dat dit zo zal opvallen. Ik heb op een trouwfeest eens aan een tafel gezeten met 7 en dat waren zelfs rechte tafels, terwijl de anderen met véél meer waren en dit viel echt niet op. Veel succes nog met de tafelverdeling, ik hoor van iedereen dat dit een van de lastigste zaken is...
Hey, Ik denk ook dat dit een lastige opdracht is.Volgens mij valt dat niet op dat daar een paar tafels van 6 tussen staan. Als dit beter uitkomt dan per 8 of 10 kan je dat beter doen. Je moet het eens uittekenen en dan kijken of dit volgens jou mooi is of niet. En als jullie dit dan goed vinden zou ik dat gewoon doen.
Ik denk ook niet dat het zal opvallen. Je zet ze gewoon iets meer uit mekaar maar dat gaat zeker niet storen. Ik denk dat ze het zelf plezanter zullen vinden als ze bij mensen zitten die ze kennen en dan is het beter om dit te verdelen denk ik..
Ik heb er ook op gevloekt!!! wij werken met ronde tafels en heb tafels van 6, 7, 8 , 9 en 10 personen. 10 is bij ons de max. bij die van 6 heb ik nog 2 koppels die vanaf 21.00u komen laten bijzetten omdat die elkaar wel kennen. Zoals hier al gezegd valt het idd minder op dan rechte tafels als er een aantal personen minder zitten dan de andere tafels! Natuurlijk zijn er nog geen uitnodigingen gestuurd dus er gaan nog mensen afbellen en dan begint het weer e. Ik heb er ook altijd rekening mee gehouden dat de mensen elkaar toch een beetje kenne of al eens gezien hebben. Alvast heel veel succes!!!