Terug naar overzicht
Vind ik leuk ! Ben ook benieuwd ! Lief van jou Frida !
'k Heb haar een berichtje gestuurd met een link naar dit topic. Want ik denk dat ze erover gelezen heeft. ;-)Het laatste dat ze me liet weten, was dat het goed ging met haar kleine meid.
Hey dames!!Wat leuk zeg :)Inderdaad, ik had erover gelezen...hihi...Gelukkig had ik Katrien om me hierop te wijzen ;pMet ons kleintje gaat het ondertussen SUPER goed!!! :)Ze heeft uiteindelijk een 8-tal dagen in het ziekenhuis gelegen...Eens ze van het intensieve af was, mocht ze na 2 dagen al naar huis.De operatie is goed verlopen, zonder al te veel complicaties.Ze had juist wat vocht op haar longen, maar niet genoeg om een drain te steken...dus werd het dieëten...een vetvrij dieet (want vet houdt vocht op) en na een weekje 'afzien' (ze houdt niet zo van magere yoghurt enzo...hihi..) hebben we het nieuws gekregen dat het vocht volledig weg was! Dus super goed nieuws!Haar wonde geneest ook heel erg goed...ze moet wel nog veel rusten en het rustig aan doen tijdens het spelen...maar 't is een rustige van nature dus dat zorgt voor niet al te veel problemen :)Voor de rest moet haar borstbeen eerst goed genezen voor ze weer naar school mag, dus dat zal waarschijnlijk voor midden oktober ongeveer zijn...ze kijkt er enorm naar uit! :)Dankjewel voor jullie interesse en bezorgdheid dames, echt lief! :)
Super om te lezen dat alles goed verlopen is!
leuk zeg dat alles goed verlopen is!!!!Geef haar een dikke knuffel!Frida
Zal ik zéker doen! :)
Vind ik leuk!! Super dat het goed gaat met haar!
Ze is eindelijk terug bij ons, sinds vandaag! :) (co-ouderschap..)En ze ziet er weer al een beetje beter uit dan 2 weken terug!Nog 2 pilletjes om de 2 dagen, dus da's een hele vooruitgang!Deze morgen om 9h heeft haar mama haar gebracht...ze heeft gegeten...ondertussen al 2 keer met haar elleboog van haar tafeltje gesukkeld van vermoeidheid tijdens het eten... :) Dan "even in het zeteltje zitten" en 2 minuten nadien sliep ze...hihi...cute!